کد خبر : 198875
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

تشکیل ۷۶ پرونده تخلف صنفی در سوادکوه

تشکیل ۷۶ پرونده تخلف صنفی در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، عدی عبدالهی در گفت‌وگو ، با ارائه گزارش تنظیم بازار اظهار کرد: شهرستان سوادکوه درای دو اتاق مستقل اصناف با ۱۳۳۶ واحد صنفی با هزار و ۹۲۰  نفر نیروی کاراست. وی افزود: ۲۱۰ نفر در ۱۹ معدن واریزه کوهی، هزار و ۶۰ نفر در ۹ معدن زیر زمینی، ۲۰۳ نفر در

به گزارش قائم آنلاین، عدی عبدالهی در گفت‌وگو ، با ارائه گزارش تنظیم بازار اظهار کرد: شهرستان سوادکوه درای دو اتاق مستقل اصناف با ۱۳۳۶ واحد صنفی با هزار و ۹۲۰  نفر نیروی کاراست.

وی افزود: ۲۱۰ نفر در ۱۹ معدن واریزه کوهی، هزار و ۶۰ نفر در ۹ معدن زیر زمینی، ۲۰۳ نفر در مشاغل خانگی و ۳۷۵  نفر در ۲۵ بخش صنعت فعال هستند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه به ۳ طرح نظارتی تنظیم بازار در خصوص شب عید، ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: در سال سال جاری علاوه بر این ۳ طرح طرح نظارتی ویژه  در خصوص تنظیم بازار در زمان افزایش قیمت بنزین ابلاغ شده است که این طرح از تاریخ ۲۴ آبان آغاز و همچنان ادامه دارد، کلیه همکاران نیز در ۲ شیفت صبح از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه  تا ساعت ۱۳ و شیفت بعداظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مشغول فعالیت هستند.
عبداللهی با بیان اینکه در یک ماهه اخیر ۱۱ جلسه تنظیم بازار با ۶۵ مصوبه تشکیل شده است،افزود: یک  تیم بارزسی با استقرار در شهر زیراب به شکایات مردمی رسیدگی می‌کند، در این طرح یکی از همکاران از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر  پاسخگو تلفن ۱۲۴ است که کلیه گزارشات ضبط  و در نخستین ساعت روز بعد توسط مسئول ستاد رصد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دو تیم بازرسی از تاریخ ۲۸ آبان گشت خودرویی خود را از واحدهای صنفی آغاز کرده‌اند که تاکنون۷۳۶ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه افزود: در این مدت ۲۳ مورد گزارش ستاد خبری، ۷۶ مورد پرونده به ارزش  ۳۹۷ میلیون ۵۰۳ هزار ریال که تعداد ۹ مورد مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد است به ارزش  ۲۲۴میلیون و ۹۴۲ هزار  ریال، ۳۳ مورد عدم درج قیمت کالا به ارزش  ۳۳ میلیون ریال،۱۰ مورد عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به ارزش ۳۰ میلیون ریال، ۱۲ مورد گرانفروشی به ارزش  ۷۴ میلیون ۵۰۰ هزار ریال، ۱۵ مورد عدم ارائه فاکتور به ارزش ۴ میلیون ۲۰۰ هزار ریال وکم فروشی آرد توسط کارنجانجاتی که در شهرستان مستقر نیستند به ارزش  ۳۲ میلیون ۴۶۵ هزار ریال بوده است که اولویت  نظارت تیم بارزسی این ایام در بخش حمل‌ونقل، میوه وتره‌بار، آهن، لاستیک و رستوران بوده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =