کد خبر : 196544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

بختیار: در سیاست‌گذاری‌های کلان باید از قشر دانشجو استفاده کرد

بختیار: در سیاست‌گذاری‌های کلان باید از قشر دانشجو استفاده کرد

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت‌وگو ، ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: هرگاه دانشجویان با نگاه روبه جلو وارد عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شده اند و نقش پررنگ تری ایفا کرده اند شاهد بهبود شرایط بوده ایم. وی در ادامه اظهار کرد: تجربه نشان داده هرگاه حضور دانشجویان در اجتماع

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت‌وگو ، ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: هرگاه دانشجویان با نگاه روبه جلو وارد عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شده اند و نقش پررنگ تری ایفا کرده اند شاهد بهبود شرایط بوده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: تجربه نشان داده هرگاه حضور دانشجویان در اجتماع کمرنگ و محدود شده است کشور با مشکلات و مسائلی روبرو شده است. دانشگاه باید در خدمت کشور بوده و در سیاست گذاری های کلان از این قشر استفاده شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: زمانی که کشور با مسائل و مشکلاتی روبرو می شود باید به دانشگاهیان میدان داده شود تا با ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی نقش ایفا کنند. دانشگاه در مقاطع بعد از انقلاب همواره فعال بوده و البته در برهه ای از زمان نیز نقش کمرنگی داشته که در این مقطع کشور آسیب دیده است. سیاستگذاران باید به دنبال فعال بودن دانشگاه و قشر دانشجوی کشور باشند.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه تاکید کرد: دانشجویان باید در زمینه نقد عملکرد مسئولان و سیاستمداران نیز فعال بوده و انتظار می رود در کنار نقد و انتقادات راهکارهای سازنده ای نیز پیش روی مسئولان و سیاستمداران قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =