کد خبر : 212133
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

کرونا بهترین فرصت برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا به جامعه جهانی است

کرونا بهترین فرصت برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا به جامعه جهانی است

به گزارش قائم آنلاین، علی ابراهیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس اتحادیه بین‌المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی جهت لغو تحریم‌های ضد انسانی آمریکا علیه کشورمان در شرایط فعلی گفت: ادعای آمریکا این است که اقلام دارویی و درمانی را تحریم نکرده، ولی نکته

به گزارش قائم آنلاین، علی ابراهیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس اتحادیه بین‌المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی جهت لغو تحریم‌های ضد انسانی آمریکا علیه کشورمان در شرایط فعلی گفت: ادعای آمریکا این است که اقلام دارویی و درمانی را تحریم نکرده، ولی نکته اینجاست که محدودیت‌های مالی و پولی ما اجازه تهیه اقلام بهداشتی و درمانی را نمی‌دهد. آمریکا با بیان اینکه اقلام دارویی و درمانی را تحریم نکرده می‌خواهد خود را تبرئه کند، اما همه می‌دانند که محدودیت‌های مالی اجازه تامین اقلام دارویی و درمانی را نمی‌دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: از نظر سیاسی، شرایط کنونی بهترین فرصت برای معرفی چهره واقعی آمریکاست که ادعا می‌کند با مردم ایران مشکلی نداشته و با دولت درگیر است. در شرایط فعلی می‌توان به خوبی نشان داد که تصمیمات آمریکا، بر اقتصاد، معیشت، سلامت و جان مردم تاثیر دارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در مورد نامه علی لاریجانی به اتحادیه بین‌المجالس گفت: این نامه در معرفی چهره واقعی آمریکا به دنیا مفید است اما باید دید که سازمان‌های بین‌المجالس تا چه میزان می توانند افکار جامعه جهانی را ترغیب کرده و آمریکا را محکوم و مجاب کنند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: الان وقت آن است که اثبات کنیم که تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا بر ما فشار می‌آورد و با جان و سلامت مردم ایران بازی می‌کند. فکر می‌کنم مصداق بارز محدودیت‌های مالی سوئیفت باشد. ما حتی قبل از کرونا در تامین بعضی داروها و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 19 =