کد خبر : 192838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

طرح نظارتی ویژه برای جلوگیری از گران‌فروشی آغاز شد

طرح نظارتی ویژه برای جلوگیری از گران‌فروشی آغاز شد

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با تغییر نرخ بنزین هیچگونه افزایش قیمتی در کالاها و کرایه حمل و نقل نداریم و طرح نظارتی ویژه هم از امروز برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد خاطرنشان

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با تغییر نرخ بنزین هیچگونه افزایش قیمتی در کالاها و کرایه حمل و نقل نداریم و طرح نظارتی ویژه هم از امروز برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: درصورتی افزایش قیمت‌ها قانونی خواهد بود که از سوی نهادهای کشوری و مراجع رسمی اعلام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: با واحدهایی که به بهانه تغییر نرخ بنزین، قیمت کالاهای خود را افزایش دهند برخورد می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه به صورت استانی درحال اجرا است گفت: اداره ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت مردمی است که شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، انبار و احتکار با این سامانه تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با دستگاه‌های مرتبط اجرایی از جمله شهرداری بابت نظارت بر تاکسی‌های شهری، راهداری برای حمل و نقل برون شهری و تعزیرات برای اجرای حکم انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 11 =