کد خبر : 189150
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

ترافیک پر حجم و روان در محورهای مازندران

ترافیک پر حجم و روان در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما به ادامه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا پایان هفته اشاره کرد و افزود: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین امروز و فردا در جاده هراز تا نیمه شب ممنوع است. به گفته وی تردد خودرو های سنگین و نیمه

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما به ادامه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا پایان هفته اشاره کرد و افزود: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین امروز و فردا در جاده هراز تا نیمه شب ممنوع است.

به گفته وی تردد خودرو های سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۶ صبح امروز تا ۱۲ شب فردا در جاده کندوان هم ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: محورهای کندوان و هراز روز جمعه از شمال به جنوب برای روان سازی ترافیک، یکطرفه می شوند.

قدمی از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا حادثه تلخی برای هموطنان پیش نیاید.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان ماه صفر در استان، گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

این مسئول افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماهاز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از روز چهار شنبه یکم آبان ماه از جاده هراز ممنوع شده بود تا روز پنجشنبه  ۹ آبان ماه و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۱۲ روز ظهر شنبه ۱۱ آبان ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

این مسئول گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه یکم آبان ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + پنج =