کد خبر : 186157
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

ترافیک پرحجم در محورهای مازندران

ترافیک پرحجم در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مازندران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است. وی افزود: باتوجه به ورودی‌های روز چهارشنبه معمولا بحث اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار قرار می‌گیرد که در ایام

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مازندران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: باتوجه به ورودی‌های روز چهارشنبه معمولا بحث اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار قرار می‌گیرد که در ایام تعطیل و غیرتعطیل از روز چهارشنبه آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ روز جمعه از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

این مسؤول تصریح کرد: براساس برنامه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =