کد خبر : 180017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه بازگشایی مدارس

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، ضمن آغاز طرح طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد. وی افزود: این طرح با هدف نظارت بر روند عرضه نوشت

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، ضمن آغاز طرح طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

وی افزود: این طرح با هدف نظارت بر روند عرضه نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس،  به صورت همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و اوج تقاضا برای خرید نوشت افزار و لوازم آموزشی، این طرح با حضور کلیه بازرسان و دیگر عوامل نظارتی در کلیه مناطق مازندران برگزار می‌شود.

قوانلو با اشاره به زمان اجرای این طرح از دهم شهریور ماه  الی  دهم مهرماه؛ تصریح کرد: بازرسی از واحدهای تولیدی و وارد کننده و فروشگاه‌های لوازم التحریر از اولویت‌های این طرح خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرگونه فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان ممنوع است، متذکر شد: در این طرح با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی و سایر تخلفات رایج در بازار، برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات اعلام کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۲۴ به این سازمان اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + بیست =