کد خبر : 178647
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

اتفاقات خوبی در صادرات فرش خواهد افتاد

اتفاقات خوبی در صادرات فرش خواهد افتاد

به گزارش قائم آنلاین، حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره توسعه صادرات فرش دستباف، گفت: محور اصلی تولید فرش، صادرات و تجارت فرش است و هیچ راهی برای رونق تولید فرش جز صادرات وجود ندارد. قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بنابراین اگر کشوری به دلیل تحریم‌ها، محدودیت‌هایی را برای صادرات

به گزارش قائم آنلاین، حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره توسعه صادرات فرش دستباف، گفت: محور اصلی تولید فرش، صادرات و تجارت فرش است و هیچ راهی برای رونق تولید فرش جز صادرات وجود ندارد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بنابراین اگر کشوری به دلیل تحریم‌ها، محدودیت‌هایی را برای صادرات فرش ما ایجاد می‌کند و بازاری را بر روی  ما می‌بندد، کار ما و بازرگانان ما این است که بازارهای دیگری را جایگزین کنیم.
وی اظهار داشت: فرش ایرانی همه دارایی ما است و از طریق صادرات این هنر – صنعت می‌توانم ارزش‌ها و دارایی‌هایمان را صادر کنیم.
مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه می‌توان بازارهای دارای قابلیت را جایگزین بازارهای از دست رفته کرد بیان داشت: با واگذاری شرکت سهامی فرش ایران به بخش غیردولتی بزودی اتفاقات خوبی در حوزه صادرات فرش و رونق تولید آن خواهد افتاد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نگاه شرکت سهامی فرش ایران نگاهی تجارت محور و صادرات محور است و فارغ از بروکراسی و دیوان‌سالاری دولتی است.
وی میزان صادرات فرش دستباف را حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 3 =