کد خبر : 171489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

اجرای ۲۴۴ طرح گردشگری با ۳۰۰۰ اشتغالزایی در یزد

اجرای ۲۴۴ طرح گردشگری با ۳۰۰۰ اشتغالزایی در یزد

به گزارش قائم آنلاین، «محمد میرشمسی» با اشاره به این که در حال حاضر ۲۴۴ طرح گردشگری در استان یزد در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۱۷۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از

به گزارش قائم آنلاین، «محمد میرشمسی» با اشاره به این که در حال حاضر ۲۴۴ طرح گردشگری در استان یزد در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۱۷۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها تسهیلات پرداخت شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با اتمام این طرح‌ها ۳۲۷۰ نفر مشغول به کار شوند.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران این طرح‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که با کاربری‌های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی در قالب هتل، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌های بین راهی ایجاد می‌شوند.

میرشمسی در پایان نیز گفت: اولویت ساخت و سازهای استان با هتل‌های پنج ستاره و هتل‌های کویری با رویکرد خدمات پنج ستاره و مراکز تفریحی و گردشگری بر مبنای نیازهای استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 4 =