کد خبر : 132933
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
-

ایستادگی و مقاومت سبب شکست استکبار جهانی شده است

ایستادگی و مقاومت سبب شکست استکبار جهانی شده است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه مقاومت ما استکبار را به عقب می‌راند و استکبار را می‌شکند، اظهار کرد: اخیرا که آمریکا قصد خروج از سوریه را دارد احتمال توطئه دیگری می‌رود. وی افزود: همانطور که رهبری در دهم اردیبهشت امسال در جمع کارگران فرمودند، باید

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه مقاومت ما استکبار را به عقب می‌راند و استکبار را می‌شکند، اظهار کرد: اخیرا که آمریکا قصد خروج از سوریه را دارد احتمال توطئه دیگری می‌رود.

وی افزود: همانطور که رهبری در دهم اردیبهشت امسال در جمع کارگران فرمودند، باید پای آمریکا از منطقه قطع شود.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: خلیج فارس خانه ما است و اهل فتنه باید خارج شوند و بدانید پای آمریکا از این منطقه قطع می‌شود و اگر دولت‌های کشورهای منطقه اهل مقاومت شوند شکست استکبار سرعت پیدا می‌کند ولی دولت‌ها ضعف نشان می‌دهند.

معلمی افزود: بعد از درگذشت مرحوم شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برخلاف دوره قبل که انتخاب جانشین زمان برد مقام معظم رهبری به سرعت تصمیم گرفتند و رئیس جدید مجمع را مشخص کردند و این کار ایشان حکایت از آن دارد که زمان، زمان حساسی است و باید مجمع قویی و با صلابت ادامه دهد چراکه استکبار از ما توقع خودتحریمی دارد.

وی در ادامه افزود: حجاب فرصتی برای حفظ کرامت و شخصیت است و آنهایی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند موجب اذیت و چشم چرانی نامحرم قرار می‌گیرند.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان گفت: در گذشته حجاب را به زور برمی‌داشتند ولی امروزه با تبلیغات بیگانه و وسوسه‌های درونی سعی دارند بی‌حجابی را در جامعه رونق دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 10 =