کد خبر : 26309
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
-

انجام درست اقتصاد مقاومتی، چاره کار مقابله با آمریکاست

انجام درست اقتصاد مقاومتی، چاره کار مقابله با آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه شهید بهشتی ناسازگاری با جریان انحرافی و کوتاه نیامدن در برابر باطل از ویژگی‌های وی بود، اظهار کرد: همگان هر چند باید در خدمت نظام کار کنیم اما وقتی انتقادی از دولت می‌شود، دولتمردان به مقابله می‌پردازند. وی

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه شهید بهشتی ناسازگاری با جریان انحرافی و کوتاه نیامدن در برابر باطل از ویژگی‌های وی بود، اظهار کرد: همگان هر چند باید در خدمت نظام کار کنیم اما وقتی انتقادی از دولت می‌شود، دولتمردان به مقابله می‌پردازند.

وی افزود: شهید بهشتی به این دلیل مظلوم بود که مورد اهانت‌ها و ترور شخصیتی قرار گرفت و ایشان را عامل اختلاف معرفی می‌کردند.

معلمی شعرهای میثم مطیعی در پیش از نماز عید فطر را واقعیت‌های جامعه امروز عنوان کرد و گفت: پینه دست، کم از پینه پیشانی نیست یعنی عرق کارگر آبرویش است و کارگر نباید پیش خانواده خود شرمنده شود و در شعر آمده “آنکه نشسته در صف اول، نکند بکنی خود را گم” یعنی اگر فرماندار و یا امام جمعه و یا هر سمتی که داری خود را نباید گم کنید.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر آمریکا را دشمن‌مان دانست و با گریزی به سخنان امام که فرمود آمریکا برای سیطره سیاسی و فرهنگی و نظامی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند، تصریح کرد: تمام مصیبت‌های دنیا از ناحیه آمریکا است و این جهالت است که آمریکا به صلاحمون قدمی بردارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: چاره کار مقابله با آمریکا تأکید رهبری در چهار سال گذشته بر اقتصاد مقاومتی بود یعنی طوری برنامه‌ریزی انجام دهیم که خود روی پای خودمان بایستیم و برای پیشبرد اهداف خود نباید به بیرون اعتقاد داشته باشیم هرچند هدفمان قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه با توجه به همه جنایت‌های آمریکا نباید با آنها رابطه برقرار کنیم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: پدید آمدن داعش از جانب آمریکا است و باید برای مقابله با آنها همگان متحد شویم.

آیت الله علی معلمی با اشاره به هفته صنعت و معدن، اظهار کرد: مسؤولان باید تسهیلات لازم برای دریافت مجوز معدن در اختیار افرادی که به دنبال اشتغال هستند فراهم کنند که در این حالت اشتغال برای افراد مختلف فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: سیاست استکبار جهانی این است که شیعه و سنی را با ایجاد داعش به جان هم می‌اندازد تا هم شیعه و نیز سنی را زیر سلطه خود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 14 =