کد خبر : 131505
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
-

لزوم شناسایی ابزارهای دشمن

لزوم شناسایی ابزارهای دشمن

به گزارش قائم آنلاین، نشست نیروها و تشکل‌های انقلابی با آیت‌الله سیدرحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. آیت‌الله توکل در این نشست اظهار کرد: باید زمان‌شناس بود، زمان‌شناسی در این است که بدانیم کارها را باید در زمان خود انجام دهیم، در غیر این‌صورت و عدم‌زمان‌شناسی ما در انجام امور، کارها بر باد

به گزارش قائم آنلاین، نشست نیروها و تشکل‌های انقلابی با آیت‌الله سیدرحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت‌الله توکل در این نشست اظهار کرد: باید زمان‌شناس بود، زمان‌شناسی در این است که بدانیم کارها را باید در زمان خود انجام دهیم، در غیر این‌صورت و عدم‌زمان‌شناسی ما در انجام امور، کارها بر باد خواهند رفت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز مشکلات را براساس زمان می‌سنجند و راه‌حل‌ها را بر معیار زمان ارائه می‌دهند، ایشان به کرات فرمودند که اقتصاد، مشکل عمده مردم است، اقتصادی که زیر نظر وزیر اقتصاد قرار دارد، وزیری که از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت و مردم با رای به نمایندگان خود را در شورای اسلامی اعتماد کردند.

این مسئول ادامه داد: به نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کردم که اینکه شما رای اول را به دست آوردید، رای‌تان دو روزه بود، مردم نخواستند به جناح مقابل رای بدهند که به شما رای دادند، البته کار تشکیلاتی شما نیز بی‌تاثیر نبود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اشاره به مسائل شورای شهر بابل تصریح کرد: اعضای شورای شهر بابل اشتباهاتی کردند و آبروی یک شهر را زیر سوال بردند، اگر این افراد به میدان برگردند و کارها را به دست بگیرند، مردم ساکت نخواهند ماند.

توکل خاطرنشان کرد: در همه شهرهای استان کنسرت برگزار می‌کنند اما در بابل نتوانستند و نخواهند توانست، زیرا چند تن از مسئولان حضور دارند که با هم متحد باشند، یک حرف بزنند و آن را اجرا کنند، اگر هم بخواهند در بابل کنسرتی برگزار کنند، تودهنی خواهند خورد و برخوردی قاطع با آنان می‌کنیم.

وی افزود: این اتحاد است که در کارها نتیجه می‌دهد، باهم بودیم، نتیجه گرفتیم و ثمره‌اش را دیدیم، این اتحاد باید در تمامی کارها مدنظر باشد، اگر ۱۰۰ نفر باشیم و حرفی بزنیم مجبور به تمکین خواهند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون مواجه با دشمن یادآور شد: در دشمن‌شناسی باید قدم اول خود را مشخص، مرحله‌به‌مرحله اولویت‌سنجی کرده و کارها را به پیش ببریم، باید دشمن را بشناسیم و ملاک این دشمنی را تشخیص دهیم، سپس یاران دشمن باید شناسایی شوند، یارانی که اجرا کننده اهداف دشمن هستند.

این مسئول با اشاره به فتنه ۸۸ یادآور شد: در سال ۸۸ برخی ملاک دشمنی را نمی‌دانستند و دشمن‌شناس نبودند که در دام دشمن افتادند و دشمن توانست از آنها در اجرای طرح خود استفاده کند.

آیت‌الله توکل در پایان ضمن تاکید بر شناسایی ابزارهای دشمن گفت: باید بدانیم دشمن در اجرای اهدافش از چه ابزارهایی استفاده می‌کند و با ابزار روز به مقابله بپردازیم، اگر از موشک استفاده می‌کنند با موشک جوابشان را می‌‎دهیم و حال نیزحضور در فضای مجازی برای مقابله احساس می‌شود، باید بدانیم اگر به‌موقع اقدام کنیم و زمان را از دست ندهیم قطعا پیروز خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 14 =