کد خبر : 131055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
-

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۵ تا ساعت ۶ روز شنبه ۸ دی ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و برعکس ممنوع است. وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۵ تا ساعت ۶ روز شنبه ۸ دی ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۷ دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۵ دی و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ از جاده هراز ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =