کد خبر : 115503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت روان گزارش شده است. وی افزود: از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم. رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در نخستین هفته پاییز در

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت روان گزارش شده است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در نخستین هفته پاییز در مازندران، گفت: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع اعلام است.

قدمی با بیان اینکه کندوان پایان هفته جاری یک‌طرفه خواهد شد، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه جمعه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی اعمال نمی‌شود، ادامه داد: در صورت بروز ترافیک که معمولا عصر روز جمعه شاهد آن هستیم اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه پلیس رعایت سرعت مجاز و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =