کد خبر : 117696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
-

تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو ، از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تداوم خبر داد. وی با اعلام این مطلب افزود: در راستای این طرح، بازرسان این سازمان در شهریور ماه سال‌جاری از ۵۹۰ واحد خرده ، عمده

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو ، از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تداوم خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود: در راستای این طرح، بازرسان این سازمان در شهریور ماه سال‌جاری از ۵۹۰ واحد خرده ، عمده فروشی و شرکت‌های پخش بازرسی به عمل آوردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌ها، ۲۱ واحد متخلف شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پرونده متشکله این واحدهای متخلف به ارزش ۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۹۵۰  ریال تنظیم و به شعب تعزیرات جهت رسیدگی ارسال شده است.

محمدپور بیان کرد: لوازم کشف شده شامل انواع مواد غذایی و خواروبار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج و لوازم خانگی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: طی این مدت از یک‌هزار و ۱۸۰ واحد خبازی استان نیز بازرسی و تعداد ۸۲ واحد متخلف شناسایی و پرونده‌های تنظیمی جهت صدور رأی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

محمدپور در پایان از تمامی شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار، گران‌فروشی، قاچاق کالا و عدم درج قیمت، مراتب را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 2 =