کد خبر : 240527
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
-

اعمال محدودیت‌های مشاغل از یک آذرماه در آمل

اعمال محدودیت‌های مشاغل از یک آذرماه در آمل

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفتگو ، با اشاره به وضعیت قرمز در آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی مشاغل به جزء مشاغل سطح یک از اول آذر ماه به مدت دو هفته  بقیه مشاغل در شهرستان تعطیل می باشند. وی با بیان اینکه اعمال محدودیت

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفتگو ، با اشاره به وضعیت قرمز در آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی مشاغل به جزء مشاغل سطح یک از اول آذر ماه به مدت دو هفته  بقیه مشاغل در شهرستان تعطیل می باشند.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها برای تمامی شهرهای قرمز کشور است، عنوان کرد: واحدهای که کالای اساسی و عمومی مانند، سوپرمارکت ها، قصابی، داروخانه و.. باز هستند و واحدهای ۲، ۳ و ۴ تا ۱۴ اذر تعطیل خواهند بود.

رئیس صنعت معدن تجارت آمل تصریح کرد: یکی از مسائلی که در دستور کار قرار گرفت، بسته شدن صنف ها تا ساعت ۱۸ بود که تمرکز ما بیشتر در سطح مرکزی شهر و مکان های پر رفت و آمد بود که اکثریت بسته بودند.

وی ادامه داد: رستوران ها باید غذای بیرون بر داشته باشند، اما نباید در داخل به مشتری ها سرویس دهند، به علت عدم توجه به مصوبه ستاد مقابله کرونا و بسته نبودن از هفته گذشته ۴۶ اخطار و پملپ از صنف های مختلف داشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 18 =