کد خبر : 16354
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
-

قول مساعد برای حمایت از «دریادلان»

قول حمایت از نمایش «دریادلان» و فروش با تخفیف بلیت‌های نمایش «مضحکه شبیه به قتل» دو خبر از مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش قائم آنلاین،

قول مساعد برای حمایت از «دریادلان»نمایش «مضحکه شبیه به قتل» در روزهای شنبه یازدهم و هجدهم مهر ماه با بیست درصد تخفیف میزبان علاقمندان تئا‌تر خواهد بود.

نمایش «مضحکه شبیه به قتل» به کارگردانی حسین کیانی و با بازی شهرام حقیقت دوست، نگارعابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه‌نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان از هجدهم شهریور ماه سال جاری همه روزه در ساعت ۱۹: ۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه می‌رود. این در حالی است که فریبرز قربانزاده طراح صحنه، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، ماریا حاجی‌ها طراح گریم، محمد صادق زرجویان طراح گرافیک و رضا خضرایی طراح نور این نمایش هستند که در روز‌های شنبه یازدهم و هجدهم مهر ماه بلیت این نمایش با مبلغ شانزده هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌شود.

حمید شاه آبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری نیز شب گذشته چهارشنبه – ۸ مهرماه – به تماشای این نمایش نشستند.

سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، پیمان شریعتی معاون اجرایی مرکزهنرهای نمایشی، پریسا مقتدی رییس مجموعه تئا‌تر شهر و مهدی افضلی، مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر؛ معاون هنری وزارت ارشاد و حمید شاه آبادی را همراهی می‌کردند. در این مراسم وعده داده شد از این نمایش حمایت خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 8 =