کد خبر : 16459
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
-

محبوب ترین عطرها برای خوش سلیقه ها

پيشنهادهاي اين مطلب بازار عطر از ميان محبوب‌ترين ها از معروف‌ترين برندهاي دنياست.

به گزارش قائم آنلاین،مي‌گويند سليقه هر كس را از بوي عطري كه انتخاب مي‌كند مي‌توان فهميد. اگر مي‌خواهيد خوشبوترين انتخاب را از ميان عطرهاي تازه‌وارد داشته باشيد كمي سليقه به‌خرج دهيد تا با همان بودجه‌اي كه در نظر گرفته‌ايد رايحه‌اي شايسته روحيه و موقعيت‌تان انتخاب كنيد. پيشنهادهاي اين مطلب بازار عطر از ميان محبوب‌ترين ها از معروف‌ترين برندهاي دنياست.

عطر خوش رز صورتي

رونمايي از بهاري‌ترين رايحه‌ها در دنياي پرطرفدار عطرها

کدلی سال‌هاست به‌خاطر استفاده از عصاره‌هاي خاص شكوفه‌هاي ميوه و دانه‌هاي گياهان ناياب در محصولات زيبايي در صدر محبوب‌ترين‌هاست. حالا پس از سال‌ها اين برند با عرضه رايحه‌اي بهاري در شكل و شمايلي مجلل وارد رقابت با پرفروش‌ترين ادكلن‌هاي جهان شده است. اين عطر كدلي تركيبي ويژه از گل‌هاي رز صورتي، شكوفه‌هاي گريپ فروت و دانه فلفل صورتي تند و … است كه در يك بسته‌بندي خيره‌كننده از جنس آب طلا در ويترين بهترين عطرفروشي‌ها جا خوش كرده است.پس اين‌بار براي انتخاب رايحه‌اي مسحور‌كننده به هدف زده‌ايد.

قیمت : ۲۱۰ هزارتومان


مجلل باشيد

رونمايي از بهاري‌ترين رايحه‌ها در دنياي پرطرفدار عطرها

 

يكي از عطرهايي كه در ليست پرفروش‌ترين برندهاي سال گذشته قرار گرفته ادكلن خوش رنگ و بوي لانكوم است كه لقب ملكه عطرهاي اين برند پرطرفدار را به خود اختصاص داده است. اين محصول كه عصاره‌اي استثنايي از گل‌هاي سوسن، زنبق، نعناع هندي و ليليوم شاد هلندي است تركيبي از بوي خنك و شيرين دارد، رايحه‌اي كه خانم‌ها با يك بار انتخاب خود را هميشه متمايز خواهند ديد.

قیمت : ۳۳۰ هزارتومان


رايحه بانوان امروزی

رونمايي از بهاري‌ترين رايحه‌ها در دنياي پرطرفدار عطرها

كمي ريسك كنيد و ديگر سراغ رايحه‌هاي تكراري هميشگي نرويد. استي‌لادر كه به لوكس بودن و خلاقيت در ظاهر و باطن محصولاتش معروف است با ارائه عطري با رايحه‌اي مدرن و رويايي ويژه بانوان شيك و خوش سليقه اين‌بار براي مشتريان خود سنگ تمام گذاشته است. اين عطر علاوه بر ظاهري زيبا و چشم‌نواز، رايحه‌اي ملايم از جنس چوب صندل سفيد، عطر آبنوس و گل برف را در قالب تركيبي كاملا نوآورانه طراحي كرده است.

قیمت : ۴۵۰ هزارتومان


خوش‌سليقه ها

رونمايي از بهاري‌ترين رايحه‌ها در دنياي پرطرفدار عطرها

بربری در سال ۲۰۱۵ عطري از تركيب رايحه گل رز، سوسن، انگور فرنگي سياه و سدر را توليد و با تشبيه آن به عطر باغ باران‌زده بهشتي به دنياي رنگارنگ عطرها ارائه كرده است. استفاده از اين پيشنهاد را هم مانند برخي ديگر از عطرهاي معرفي شده بگذاريد به حساب خاص بودن‌تان چون قیمت آن كمي بيشتر از حد معمول براي‌تان آب مي‌خورد اما اين رايحه و تركيبش با ظاهري زيبا و دوست داشتني حتما ارزشش را خواهد داشت چون هم عطري ماندگار و متعادل دارد و هم نامي شناخته شده و معتبر در دنياي عطر و ادكلن‌هاي معروف به حساب مي‌آيد.

قیمت : ۱۸۵ هزارتومان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =