کد خبر : 16351
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
-

"زندگی به روایت خاک" در خانه هنرمندان

خانه هنرمندان در روزهای ۱۰ تا ۱۶ مهرماه میزبان نمایشگاه عکسی با عنوان “زندگی به روایت خاک” است. در این نمایشگاه آثاری از هادی مختاریان درباره زندگی بخشی از ساکنان منطقه دشتیاری در نزدیکی چابهار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش قائم آنلاین،

"زندگی به روایت خاک" در خانه هنرمندانهادی مختاریان که سابقه همکاری با شماری از مطبوعات کشور را دارد و در حال حاضر به عنوان عکاس آزاد فعالیت می‌کند، در این مجموعه عکس تلاش کرده تا کیفیت زندگی دشوار و مشقت بار گروهی از ساکنان این منطقه خشک و بی‌آب و محروم از جنوب شرق ایران را به تصویر بکشد.

مختاریان همکاری خود با مطبوعات را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و همزمان، پروژه‌های شخصی از جمله عکاسی از کارگران معادن و کودکان کار و خیابان را پیش برد. وی در سال ۱۳۸۶ نمایشگاه عکسی را با عنوان “جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسرائیل” در آنکارای ترکیه برگزار کرد که ماحصل تجربه و حضور وی در لبنان بود. نمایشگاه “زندگی به روایت زغال” دیگر تجربه نمایشگاه مختاریان بود که در سال ۱۳۸۶ در هانوفر آلمان برگزار شد. این نمایشگاه ماحصل تجربه عکاسی مختاریان از کارگران معدن زغال سنگ البرز مرکزی بود.

مختاریان سابقه همکاری با روزنامه‌های آینده، آسیا، هموطن، همشهری، قلم سبز و شماری از دیگر نشریات را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه “زندگی به روایت خاک” از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه، ساعت ۱۳ تا ۲۰ در گالری نامی، خانه هنرمندان، خیابان طالقانی شمالی، بعد از ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی، برپاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 4 =