کد خبر : 16276
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
-

حمیسی: افراد دخیل در قرارداد ریوالدو باید پاسخگو باشند

حمیسی: افراد دخیل در قرارداد ریوالدو باید پاسخگو باشند

رییس حراست فدراسیون فوتبال درباره پرونده ریوالدو گفت: این پرونده همچنان مفتوح است و افراد دخیل در این قرارداد باید پاسخگو باشند.

به گزارش قائم آنلاین،محمد حسین حمیسی در گفت وگو با ایرنا درباره اتفاقات اخیر ریوالدو بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از عزیمت این بازیکن به کشورش از وی دعوت کردیم تا درباره مسائل مالی پیش آمده پاسخگو باشد. این جلسه که با حضور حجت الاسلام علیپور رییس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ، محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال، افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال و بخش بین الملل فدراسیون فوتبال برگزار شد، مطالب گفته شده از سوی این بازیکن برزیلی استماع شد.
حمیسی در پاسخ به این سوال که آیا ریوالدو دریافت مبلغ را قبول دارد یا خیر؟ افزود: این بازیکن ادعا می کند که پولی دریافت نکرده اما رسید هایی که با امضاء وی موجود است بیانگر دریافت مقداری از قراردادش است.
رییس حراست فدراسیون فوتبال در ادامه بیان داشت: هرچند این بازیکن آبی پوشان قرارداد خود را فسخ کرد اما این پرونده همچنان مفتوح است و برای حل شدن بعضی از نکات تاریک آن باید افراد مربوطه که در این پرونده دخیل بودند برای رفع ابهامات، پاسخگو باشند.
بدنبال تصمیم ریوالدو به قطع همکاری با باشگاه استقلال بنا به دلایل شخصی و خانوادگی و لزوم تسویه حساب این بازیکن برزیلی با باشگاه، اخباری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه همه مبلغ پیش پرداخت قرارداد وی پرداخت نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 2 =