کد خبر : 16301
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
-

انار نی‌ریز ۵ هزار تومان است

رئیس اتحادیه میوه و تره بار از ورود میوه‌های نوبرانه به بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش قائم آنلاین،

انار نی‌ریز ۵ هزار تومان است

حسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت تولید مرکبات در سال جاری بیان داشت: تولید مرکبات در سال ۹۴ بسیار مناسب بوده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید برداشت از باغات بسیار راضی کننده خواهد بود.

وی با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه به بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی بیان داشت: انار نی ریز شیراز در بازار عرضه شده است که قیمت نسبتا بالایی دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با اشاره به صادرات بالای انار برخی از نقاط کشور به خصوص انار یزد و شیراز تاکید کرد: در حال حاضر چون انار به تازگی عرضه شده است قیمت نسبتا بالایی دارد به طوری که قیمت هر کیلو انار نی ریز ۵ هزار تومان است؛ البته در بازار انارهایی به قیمت ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان نیز موجود است.

وی افزود: پرتقال شمال در بازار عرضه نشده است و در حال حاضر شاهد عرضه پرتقال جنوب مثل پرتقال جیرفت هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار قیمت هر کیلو پرتقال جنوب را ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: هر کیلو لیمو شیرین در بازار نیز به قیمت ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی در خصوص قیمت نارنگی گفت: چند نوع نارنگی در کشور وجود دارد یک نوع نارنگی ژاپنی که در ایران تولید می‌شود ۴ تا ۵ هزار تومان است؛ نارنگی انشو ۲ تا ۳ هزار تومان و نارنگی نیاگاوا ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار در خصوص وضعیت میوه‌های قاچاق که به وفور در میادین و مغازه‌های سطح شهر وجود دارد بیان داشت: سهم پیله وری بهانه‌ای شده در دست کسانی که می‌خواهند میوه را به صورت قاچاق وارد کشور کنند؛ البته اخباری مبنی بر قطع پیله وری شنیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + سیزده =