کد خبر : 16047
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
-

کودکانه‌های سفید برای قلب‌های سپید

کودکانه‌های سفید برای قلب‌های سپید

به گزارش قائم آنلاین،«کودکانه های سفید» آثار تصویرگری با موضوع «کودکان فلسطینی» ، در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می آید و تصویرگران از کودکان مهربان با کودکان فلسطینی، تقدیر می کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی؛ در این نمایشگاه که از پنجشنبه هشتم

به گزارش قائم آنلاین،«کودکانه های سفید» آثار تصویرگری با موضوع «کودکان فلسطینی» ، در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می آید و تصویرگران از کودکان مهربان با کودکان فلسطینی، تقدیر می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی؛ در این نمایشگاه که از پنجشنبه هشتم مهر ماه و در آستانه سالروز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، آغاز به کار می‌کند، ۲۰ اثر تصویرگری با موضوع کودکان فلسطینی در نگارخانه مهر به نمایش درمی‌آیند و از کودکانی که در فراخوان مجله آفتابگردان، تصاویر خود را در کنار کودکان فلسطینی الصاق کرده بودند، تقدیر می شود. مجله آفتابگردان، ویژه نامه فرهنگسرای انقلاب اسلامی است که همزمان با روز قدس به کودکان اهداء شد از آنان می خواست به نشانه همبستگی با کودکان فلسطینی، تصاویر خود را در بخشی از این مجله الصاق و برای کتابخانه آفتابگردان ارسال کنند. همزمان با برپایی نمایشگاه «کودکانه های سفید»، خالق این در روز جهانی کودک از تعدادی از این کودکان تقدیر می کنند.

در نمایشگاه «کودکانه های سفید» که تا ۲۱ مهرماه برپاست، ۲۰ اثر که با تکنیک های مدادرنگی، آبرنگ، اکرلیک و دیجیتال خلق شده اند به نمایش در می آیند. این آثار حاصل تلاش ۱۹ تصویرگر در ورک شاپ یک روزه تصویرگری با موضوع «همسبتگی با کودکان فلسطینی» است.

در «کودکانه های سفید» آثار ملیکا سعیدا، نرگس دلاوری، کیانا میرزایی، علی محمدی، نسیم بهاری، سمیه علیپور، نیلوفر برومند، زهرا هوشیار، زهرا رسولی، شیوا ولیان، الهام جمشیدی مهر، مهدیه صفایی نیا، منصوره روح اللهی، محبوبه یزدانی، میثم موسوی، مهسا تهرانی، عاطفه شفیعی راد، سحر حقگو و رویا مومنی را می توانید ببینید.

نگارخانه مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان به هنر انقلاب اسلامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید یا به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =