کد خبر : 15977
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
-

راه اندازی کمپینی برای سوال از سلبریتی ها

امی پولر که از سوال‌‏های تکراری و بی‌معنای رسانه‎ها در فرش قرمز مراسم‎ها خسته شده، با راه‌اندازی کمپین توییتری باعث شد از بازیگران سوال‎های مهم‏تری پرسیده شود.

به گزارش قائم آنلاین،هدیه غرات: امی پولر که از سوال‌‏های تکراری و بی‌معنای رسانه‎ها در فرش قرمز مراسم‎ها خسته شده، با راه‌اندازی کمپین توییتری باعث شد از بازیگران سوال‎های مهم‏تری پرسیده شود.

656360_498

این کمپین توییتری که با هشتگ #SmartGirlsAsk مشخص می‎شد توسط امی پولر، مردیث واکر و ایمی مایلز راه‌اندازی شد.

کاربران توییتر قبل از شروع مراسم و حضور بازیگران روی فرش قرمز، سوال‎های خودشان را با استفاده از این هشتگ مطرح کردند. این سوالات طی مراسم فرش قرمز از ستاره‎ها پرسیده شد و جواب‎های آنها در قالب ویدئو روی توییتر رسمی این کمپین قرار گرفت. برخی از سلبریتی‎ها نیز به این کمپین پیوستند و سوال‎های خود را از بازیگران پرسیدند.

بریتنی اسپیرز از جان اولیور پرسید که: “آیا کتابی هست که در دوران بزرگسالی خوانده باشید و آرزو کنید که کاش می‎توانستید آن را به خودتان در دوران نوجوانی پیشنهاد بدهید؟”.

جیمی فالون هم به سوال شاندا رایمز پاسخ داد: “بهترین نصحیت حرفه‎ای که تا حالا به‌تان شده چه بوده است؟”.

کمپین دیگری با هشتگ #AskHerMore طی مراسم اسکار ۲۰۱۴ نیز برگزار شد. هدف اصلی این کمپین پرسیدن سوال‌هایی مهم‎تر از بازیگران زن بود؛ سوال‏‌هایی که فقط در مورد مارک لباس‎های‌شان نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =