کد خبر : 16123
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
-

بزرگداشت گوهر خیراندیش در فستيوال سانفرانسیسکو

فستيوال سانفرانسيسكو یکشنبه شب چهارم مهر ماه (بيست و ششم سپتامبر) مراسم بزرگداشتی برای گوهر خيرانديش بازيگر مطرح ِتئاتر، سينما و تلویزيون برگزارکرد.

به گزارش قائم آنلاین

،گوهر خيرانديش

در این مراسم که با استقبالِ تماشاگران روبرو شد ابتدا فیلم سینمایی «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داوودی به نمایش درآمد که با استقبال حاضران روبرو شد. پس از پایان نمایش فیلم، مجرى مراسم بزرگداشت از گوهر خیراندیش بيوگرافى و فهرستى از فيلمهاى این بازیگر را به زبان انگليسى خواند.

سپس گوهر خیراندیش پشت تریبون قرار گرفت تا به پرسشِ های حاضران پاسخ دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در حالي كه  به شدت مورد تشويق قرار گرفته بود، در سخنان کوتاهی از حاضران در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

خیراندیش پس ازاظهارخوش آمدگويي و تشكر خطاب به تماشاگران گفت: از همه عزیزانی که در این مجلس حضور دارند پوزش می خواهم چون حالِ مناسبى براى سخنرانى ندارم. همین چند ساعت قبل، خبر ناگوار درگذشت دو تن از هنرمندانِ عرصه موسيقى و سينما «بهمن مظفرى» نوازنده سه تار و آوازِ «گروه  شوربا» فرزندِ دوست و همكارم استاد حميدمظفرى بازيگر، نويسنده تئاتر، سينما و تلویزيون را شنیدم. امروز خبردرگذشت بانو هما روستا همسر استاد حميد سمندريان بازيگر، مترجم و كارگردانِ ، تئاتر، سينما و تلویزيون را هم شنيدم که بسیار برایم ناراحت کننده بود.

خیراندیش درحاليكه به شدت از خبر درگذشت این دو متأثر شده بود، از حضار خواست به احترام اين هنرمندان بايستند و يك دقيقه سكوت كنند.

در پايان مراسم گوهر خیراندیش به پرسش های حاضران پاسخ داد. او از ابوالحسن داودي كارگردان «رخ ديوانه» كه به همراه همسرش بيتا منصوري تهيه كننده فيلم دراین جشنواره حضور داشتند به دلیل همكارى صميمانه در سه فيلم «بوى خوش زنگى»،  «نان،عشق، موتورهزار» و «رخ ديوانه» تشكر كرد.

یکی از تماشاگران از خیراندیش در باره دلایل همکاری اش در ساخت فيلموگرافى اش توسط پوريا حيدرى پرسید که او در پاسخ گفت: این فیلموگرافی به مناسبت صدمين كارم ساخته شده است. امسال بيشتر با كسانى همكارى داشته است كه اولين فيلم بلند خود را ساخته اند واظهارداشت  دركنار آنها تجربه بسيار جالب و فراموش نشدنى داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 5 =