کد خبر : 15417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
-

کاشانی: پس از جذب اسپانسر مشکل مالی نخواهیم داشت

کاشانی: پس از جذب اسپانسر مشکل مالی نخواهیم داشت

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی باشگاه پرسپولیس دولتی است باید در امضای قراردادها تمام مسائل حقوقی رعایت شود،‌ به خاطر همین امضای قرارداد با اسپانسر طول کشید.

به گزارش قائم آنلاین،جعفر کاشانی در مورد انتخاب اسپانسر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تمام کارهای مربوط به امضای قرارداد با اسپانسر روز گذشته انجام و این قرارداد نهایی شد.

وی در خصوص اینکه چرا امضای قرارداد با اسپانسر تا به این اندازه طول کشید، خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه پرسپولیس دولتی است باید در امضای قراردادها تمام مسائل حقوقی رعایت شود،‌ به خاطر همین امضای قرارداد با اسپانسر کمی به طول انجامید. البته هزینه باشگاهی مانند پرسپولیس با یک اسپانسر تأمین نمی‌شود، برای حل این مشکل هم نیاز است تا ساختار باشگاه تغییر کند و از تیم به باشگاه تبدیل شویم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به امضای قرارداد با اسپانسر دیگر این باشگاه مشکل مالی نخواهد داشت، عنوان کرد: قراردادی که ما با اسپانسر امضا کردیم تمام هزینه‌های فصل را تأمین می‌کند. اگر شما در جیب‌تان پول زیاد داشته باشید، ممکن است دست به ولخرجی بزنید، اما اگر با محاسبه خرج کنید مشکلی پیش نمی‌آید.

کاشانی درباره اینکه آیا از این به بعد شاهد اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی خواهیم بود یا خیر، گفت: خیر، ان‌شاءالله که دیگر نمی‌شنویم که بازیکنی بخواهد به مشکلات مالی اعتراض کند.

وی در مورد آخرین شرایط انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: واقعیت این است که عنوان به کسی شخصیت نمی‌دهد، اما اینها مسائلی است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید به آن پاسخ بدهند و تصمیم‌گیری کنند. طاهری کارش را به خوبی انجام می‌دهد و ما از او راضی هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه شنیده می‌شود علی‌اکبر طاهری در چند روز گذشته جلساتی را با حسین هدایتی و امیر عابدینی داشته است، عنوان کرد: من از این موضوع خبر ندارم، اما همیشه گفته‌ام که هواداران خاص باید به کمک باشگاه بیایند و به تیم محبوب‌شان کمک کنند. اگر این‌طور شده و باشگاه خصوصی شود تصمیم‌گیری‌ها درون باشگاه صورت می‌گیرد، در غیر این‌صورت تصمیمات مربوط به پرسپولیس در جای دیگری اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 20 =