کد خبر : 317833
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

تساوی بدون گل پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول

تساوی بدون گل پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول

مصاف پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس صفر – ذوب‌آهن صفر

داور: وحید کاظمی

گل: –

کارت زرد: مرتضی پورعلی‌گنجی (دقیقه ۲۶)

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گولسیانی، وحدت هنانوف و محمد عمری

ترکیب ذوب‌آهن: حمید فرعباسی، صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی

لحظات حساس بازی

در دقیقه ۵ مسابقه، امیرحسین جدی با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس، می‌توانست دروازه سرخ‌پوشان را باز کند اما دفع ناقص بیرانوند، باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند.

تا اواسط نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و موقعیت‌های نصفه و نیمه دو تیم، نتوانست در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

پرسپولیس در ادامه کار خود، سعی کرد تا با پاس‌کاری‌های متعدد، بتواند راهی به دروازه ذوب‌آهن پیدا کند اما شاگردان تارتار لایه‌های دفاعی مستحکمی داشتند و مانع از گلزنی سرخ‌پوشان شدند.

در دقیقه ۳۶ بازی، ذوب‌آهن روی یک حرکت ترکیبی، محمدحسین اسلامی را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

پرسپولیس در دقایق پایانی بازی، فشار بیشتری روی نیمه زمین ذوب‌آهن به وجود آورد اما سفیدپوشان اصفهانی تا پایان نیمه اول موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند.

تساوی بدون گل پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =