کد خبر : 15295
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
-

رابط شبکه من و تو با منافقین +تصویر

نکته حائز اهمیت آن است که مقصودی در محل شورای حقوق بشر خود را به عوامل سازمان نزدیک نمی‌نمود ، ولی در بیرون شورا، به‌صورت دائم با تیم سازمان حضور داشت.

به گزارش قائم آنلاین،نحوه همکاری و همراهی شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب با گروهک هایی همچون منافقین یکی از مولفه هایی است که می تواند در شفاف سازی ماهیت این شبکه ها برای مخاطبین شان بسیار موثر باشد و این امر را بازگو کند که جریان ضد ایرانی ای که کارویژه آنها تاثیرگذاری بر نحوه سبک زندگی ایرانیان است، قصد دارند فضایی روانی را مدیریت کند که جامعه ایران جنایت های منافقین را از یاد ببرند و بعضا در مستندهای سفارشی شان حتی این ادعا را طرح می کنندکه نقش جریان منافقین در انقلاب حتی بیش از روحانیت بوده است.
در این گزارش یکی از عوامل سازمان منافقین را معرفی می کنیم که برای شبکه من و تو به ساخت مستند می پردازد.
وی در حاشیه نشست اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل به همراه تعدادی از مجریان من و تو در شهر ژنو حاضر شد و ضمن گذراندن اوقات خود با مامورین منافقین و عناصر تشکیلات بهائیت، در پی ساخت مستندی با موضوع حقوق بشر در ایران بود.
عامل منافقین با تحت نام “مقصودی” از روز ابتدایی شورای حقوق بشر سازمان ملل ادعای ساخت یک مستند را داشت و با همین ادعا نیز به سراغ سمن‌های ایرانی می‌رفت و درخواست مصاحبه با ایشان را داشت.


مقصودی در محل شورای حقوق بشر
نکته حائز اهمیت آن است که مقصودی در محل شورای حقوق بشر خود را به عوامل سازمان نزدیک نمی‌نمود ، ولی در بیرون شورا، به‌صورت دائم با تیم سازمان حضور داشت.

 

حال باید از مدیران شبکه ماهواره ای من و تو این سوال را پرسید که علنی کردن ارتباطشان با منافقین چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + یک =