کد خبر : 15490
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
-

ایرانی‌ها سازنده ارزان‌ترین فیلم جهان شدند

ایرانی‌ها سازنده ارزان‌ترین فیلم جهان شدند

برادران زارع که تاکنون به صورت مشترک بیش از ۱۲ فیلم کوتاه داستانی و مستند و تجربی را ساخته‌اند، در حال حاضر مشغول پیش‌تولید نخستین فیلم بلند خود و ارزانترین فیلم سینمایی جهان هستند.

به گزارش قائم آنلاین،«سگدونی» به کارگردانی مشترک فرزان و علیرضا زارع، نخستین فیلم سینمایی است که تنها با ۵ دلار ساخته می‌شود.

ساخت اولین فیلم ارزان قیمت تاریخ سینما، به عنوان بدعت‌گذاری چنین فیلم‌هایی در دنیای فیلمسازی رایج دنیا رقم خواهد خورد. این فیلم که با روش‌های نوینی در فیلمسازی طراحی شده، به شکل سکانس پلان ساخته می‌شود.

از ویژگی این سبک فیلمسازی، علاوه بر کم‌هزینه بودن، استفاده از بازیگر حرفه‌ای با چهره ناآشنا برای مخاطب، نگارش فیلمنامه براساس لوکیشینی محدود که براساس دیدگاه فیلمساز طراحی شده و عوامل تولید محدود است.

در خلاصه داستان فیلم «سگدونی»، که اولین اپیزود از یک مجموعه بلند پنج قسمتی با همین ویژگی‌هاست، آمده: بوکسوری که در مبارزات شرط‌بندی شرکت می‌کند آخرین حریف خود را کشته است.

در اولین تجربه سینمایی این دو کارگردان جوان علیرضا زارع نویسنده فیلمنامه و فرزان زارع تهیه‌کننده خواهند بود؛ دیگر عوامل فیلم شامل محمد یاسین‌اردهی بازیگر و سجاد سپهری‌شکیب فیلمبردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 5 =