کد خبر : 15108
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
-

رونمایی از اولین دپارتمان استور ایران

اولین دپارتمان استور ایران با نام روشا در تهران با حضور حدود صد برند آغاز به کار کرد تا تجربه خریدی متفاوت را برای مصرف کنندگان ایرانی ایجاد کند.

به گزارش قائم آنلاین، اولین دپارتمان استور ایران با نام روشا در تهران با حضور حدود صد برند آغاز به کار کرد تا تجربه خریدی متفاوت را برای مصرف کنندگان ایرانی ایجاد کند.

اولین دپارتمان استور تهران شروع به کار کرد

تجمع بیش از ۱۰۰ برند بین‌المللی در یک مرکز خرید

ساخت مراکز خرید به صورت دپارتمان استور، جدیدترین شیوه عرضه کالا و خدمات به مشتریان است که امکان مقایسه کالاهای مختلف و انتخاب آسان تر را فراهم می‌کنند. ایجاد مرکز بزرگی از عرضه کالاهای مختلف با رعایت حقوق مصرف کننده از دیگر اهدافی است که سازندگان دپارتمان استورها دنبال می‌کنند.  رعایت حقوق مصرف کننده در دپارتمان استورها با عرضه کالاها به صورت عمده و در نتیجه پایین تر آمدن قیمت تمام شده کالاها، ارائه گارانتی و نداشتن محدودیت انتخاب و مقایسه برندهای مختلف محقق می‌شود.

اولین دپارتمان استور تهران شروع به کار کرد

کاهش ترددهای شهری با توجه به تجمع برندهای مختلف زیر یک سقف از دیگر مزایایی است که مراکز خرید مدرن از جمله دپارتمان استورها فراهم می‌کنند. با این هدف، دپارتمان استور روشا ۱۰ طبقه از مجموع ۱۷ طبقه خود را به پارکینگی مدرن اختصاص داده و در طراحی طبقات خود، تمامی نیازمندی‌های بانوان، آقایان و کودکان را در بخش‌های مجزا یکجا گرد هم آورده است.

زندگی شهری جدید نیازمند فضاهای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها نیز هست که در این دپارتمان استور این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است. به این ترتیب که علاوه بر امکان خرید، ایجاد یک باشگاه ورزشی و رستوران بزرگی در پشت بام آن در پیش بینی شده است تا خانواده‌ها علاوه بر خرید همزمان، امکان گذران زمان تفریح به صورت مشترک را داشته باشند.

اولین دپارتمان استور تهران شروع به کار کرد

اولین دپارتمان استور تهران شروع به کار کرد

یکی دیگر از بخش‌هایی که با الگوبرداری از مدرن‌ترین مراکز تجاری دنیا در دپارتمان استور روشا ایجاد شده، عرضه بیش از ۳۰ برند ورزشی جهان در یک طبقه است که تحت عنوان برند Go Sport شروع به فعالیت کرده است. در این بخش انواع محصولات ورزشی با قیمت‌های مناسب به ورزشکاران و ورزش دوستان ارائه می‌شود و با ایجاد فرصتی برای مقایسه آن‌ها، امکان انتخاب بهتر بر اساس نیاز مصرف کنندگان را فراهم کرده است.

اولین دپارتمان استور تهران شروع به کار کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − ده =