کد خبر : 14977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
-

انتقال ۱۰ حاجی مصدوم به مراکز درمانی تهران

انتقال ۱۰ حاجی مصدوم به مراکز درمانی تهران

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با ورود ۱۰ مصدوم حادثه منا به تهران، این مصدومان توسط عوامل اورژانس مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) به مراکز مختلف درمانی تهران منتقل شدند.

به گزارش قائم آنلاین،مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با ورود ۱۰ مصدوم حادثه منا به تهران، این مصدومان توسط عوامل اورژانس مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) به مراکز مختلف درمانی تهران منتقل شدند.

حسن عباسی عصر سه شنبه افزود: همزمان با ورود اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام به کشورمان، مرکزاورژانس تهران با آمادگی کامل همراه با آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس های خود از شب گذشته در فرودگاه امام خمینی(ره) محل ورود حجاج مستقر شده و به استقبال مصدومین حادثه منا شتافتند.

وی گفت: امروز(سه شنبه) افزون بر۱۰نفر از مصدومان و بیماران حادثه منا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند که اکیپ های اورژانس تهران پس از انجام اقدامات اولیه درمانی همه مصدومان را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان های شهر تهران منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت حجاج به کشورمان اکیپ های اورژانس تهران به صورت شبانه روزی در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر است تا در صورت نیاز خدمات امدادی و درمانی به بیماران و مصدومان حادثه منا ارائه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 13 =