کد خبر : 315467
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
-

اضافه‌شدن ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر

اضافه‌شدن ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمرافزوده می‌شود.

به گزارش عصرقائم، پیرحسین کولیوند در مراسم راه اندازی مرکز پشتبانی امدادی غرب مازندران در بابل با اشاره به فرسودگی کامل ناوگان خودرویی هلال‌احمر در پی تخصیص بودجه ناکافی، گفت: ۱۰ بالگرد امدادی این جمعیت زمین‌گیر شده است که اورهال و تعمیر آن‌ها به حمایت دولت و مجلس نیاز دارد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ حتی یک دستگاه خودروی امداد و نجات و یا آمبولانس به ناوگان خودرویی هلال احمر تخصیص نیافته، خاطر نشان کرد: در حال حاضر خرید ۳۰۰ آمبولانس و ۶۰۰ خودروی امداد و نجات آغاز شد که توزیع این خودرو‌ها با اولویت استان‌های حادثه‌خیز از ابتدای اردیبهشت صورت می‌گیرد.

کولیوند تصریح کرد: این تعداد خودروی امداد و نجات، پاسخگوی نیاز هلال‌احمر برای امدادرسانی در سطح جاده‌های کشور و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور همچنین به تلاش این جمعیت برای رفع مشکلات معیشت و اشتغال امدادگران هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت، برای ساماندهی وضعیت حقوقی امدادگران داوطلب که شبانه روز و در تمام حوادث و بحران‌ها در کنار مردم هستند، چاره اندیشی کنند.

اضافه‌شدن ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =