کد خبر : 14851
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
-

اشتباهات سوبله چوبله!

اشتباهات سوبله چوبله!

به دنبال شکست سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر مقابل صبای قم، استقلال فرصت داشت تا با عبور از سد راه آهن قعرنشین فاصله اش را با اصلی ترین رقیبش زیاد کند و با روحیه خوب به تعطیلات برود اما این فرصت ایده آل از دست رفت.

به گزارش قائم آنلاین،البته در این میان استقلالی ها خوش شانس بودند که با اشتباهات داوری حداقل یک امتیاز گرفتند تا با شکست به استقبال تعطیلات نروند. پرویز مظلومی با تصمیمات عجیب و غریبش یک فرصت طلایی را از استقلال گرفت و زمینه ساز ناکامی تیمش در بازی هفته هفتم شد. بدون شک بزرگترین اشتباه سوبله چوبله دست زدن به ترکیب تیمی بود که گسترش فولاد و نفت را برد تا به صدر جدول رده بندی برسد. او برای بازی دادن به جاسم کرار عراقی و آرش برهانی سکونشین، تصمیم گرفت جابر انصاری و محسن کریمی را از ترکیب اصلی خارج کند. خروج دو بازیکن دونده و سرعتی از ترکیب اصلی کافی بود تا استقلال در نیمه اول بازی راه آهن هیچ حرفی برای گفتن در فاز هجومی نداشته باشد. برهانی در این نیمه اصلاً در جریان بازی نبود و کرار هم با توپ لو دادن هایش فقط برای راه آهنی ها موقعیت می ساخت. مظلومی در نیمه دوم تعویض های به موقعی هم نداشت تا تیمش دو امتیاز با ارزش را از دست بدهد.

او پروپیچ را در ۱۷ دقیقه پایانی به میدان فرستاد و از آن مهمتر اینکه تصمیم گرفت به محسن کریمی که آماده ترین بازیکن استقلال در هفته های اخیر بوده، بازی ندهد! از طرفی امید ابراهیمی باید خوشحال باشد که امسال ۵ گل برای آبی ها زده تا عملکرد ناامید کننده اش در میانه زمین چندان به چشم نیاید. ابراهیمی که قرار بود امسال در کنار روزبه چشمی زوجی رویایی برای استقلال بسازد در بازی با راه آهن با اشتباهات پرتعدادش نقشی کلیدی در ناکامی آبی ها ایفا کرد.
او در بازی با راه آهن بیشتر از اینکه توپ بگیرد، توپ لو داد تا استقلال در میانه میدان تیمی دست و پا بسته باشد. البته روزبه چشمی هم به عنوان یار کناری ابراهیمی در این بازی عملکرد قابل قبولی نداشت.
یکی دیگر از مردان ضعیف استقلال در بازی با راه آهن بازیکنی است که به تازگی مورد توجه کی روش قرار گرفته تا ملی پوش شود. میثم مجیدی به عنوان دفاع چپ استقلال، فقط و فقط جاماند تا یک گل و یک پنالتی تقدیم شاگردان مهدی تارتار کند. البته مجیدی در بازی های گذشته هم نشان داده بود دفاع چپ مطمئنی برای استقلالی ها نیست و نمی تواند در دفاع به این تیم کمک کند.

بازیکن مورد علاقه مظلومی، در شرایطی فیکس بازی می کند که استقلال بازیکنی به نام یعقوب کریمی را روی نیمکت دارد. بازیکنی که در دفاع چیزی کم از مجیدی ندارد و در فاز هجومی به مراتب بازیکن بهتری از او است. البته در خط دفاع، عمران زاده، فخرالدینی و حتی حاج محمدی هم وضعیت بهتری از مجیدی نداشتند. به این جمع رحمتی را هم اضافه کنید که مقابل راه آهن از زاویه بسته گل خورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یک =