کد خبر : 14583
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
-

پروین: تعطیلات لیگ به ضرر پرسپولیس شد

پروین: تعطیلات لیگ به ضرر پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز تولدم با عده‌ای از پیشکسوتان صحبت کردم و به آنها گفتم که کم‌تر از پرسپولیس انتقاد کنند هر چند که انتقاد صحیح خوب است.

به گزارش قائم آنلاین،علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که شب گذشته در اکران خصوصی فیلم سینمایی هویت با بازی سیدمهدی حیدری و تهیه‌کنندگی علی نیک‌جو حضور یافته بود در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از بردی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردند، گفت: من پیش از این هم گفته بودم که اگر پرسپولیس یکی دو برد بیاورد می‌تواند تا رده‌های بالا برود چرا که از نظر روحی روانی آماده می‌شوند اما فکر می‌کنم با توجه به تعطیلی لیگ برتر این مسئله به ضرر پرسپولیس شده است اما ان‌شاءالله که در بازی‌های آینده باز هم پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد نحوه بازی کردن سرخ‌پوشان اظهار داشت: پرسپولیس خوب بازی می‌کند و این خوب بازی کردن امیدوارم با نتیجه‌گیری هم همراه باشد چرا که اگر خوب بازی کنند اما نتیجه نگیرند این موضوع به درد نمی‌خورد. پرسپولیس باید علاوه بر بازی زیبا بتواند ۳ امتیاز را هم بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عدم نتیجه‌گیری این تیم در ابتدای فصل اظهار داشت: به هر حال کار اوایل سخت بود اما مردم باید صبورتر باشند تا پرسپولیس کارش را ادامه دهد. من فکر می‌کنم این تیم بتواند جزء سه چهار تیم بالای جدول باشد.

پروین در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی دارد و بازیکنان هم از این مسئله ناراحت هستند، اظهار داشت: قطعا اگر مشکل مالی وجود داشته باشد کار سخت می‌شود و شما شک نداشته باشید که اگر مشکلات مالی به وجود بیاید پرسپولیس وارد حاشیه خواهد شد. به نظر من مشکل این تیم الان همین مشکلات مالی است که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد برخی انتقادهای تندی که عده‌ای از پیشکسوتان این باشگاه مطرح می‌کنند،‌خاطرنشان کرد: در روز تولدم که پیشکسوتان جمع بودند با آنها صحبت کردم که کمتر از پرسپولیس انتقاد کنند البته انتقاد صحیح خوب است اما انتقادی که بد باشد خوب نیست.

وی در پایان اظهار داشت: اگر مشکلات مالی وجود داشته باشد تیم نتیجه نمی‌گیرد. اگر نمی‌توانند مسئولان این باشگاه پول تهیه کنند اصلا چرا می‌مانند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =