کد خبر : 14460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
-

منشور حقوق مسافر تدوین شد

منشور حقوق مسافر تدوین شد

معاون گردشگری کشور از تدوین منشور حقوق مسافر در سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این منشور در همه دفاتر خدمات مسافراتی نصب می‌شود تا مسافران با آگاهی کامل قراردادهای سفر را تنظیم کنند.

به گزارش قائم آنلاین،مراسم روز جهانی گردشگری پیش از ظهر روز پنجم مهر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور جمعی از فعالان و مدیران صنعت گردشگری، نوبخت معاون رئیس جمهوری، ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این برنامه، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: دور نیست که گردشگری رنسانس جدید ایجاد کند. معتقدیم گردشگری به بهترین شیوه‌ها مورد اجماع مردم قرار می گیرد. به همین منوال خود را موظف به هدایت و نظارت دانسته و بر برنامه‌ریزی آن مکلف می‌دانیم.

وی افزود: برنامه‌های بلندمدت مقام معظم رهبری راهی را به ما نشان داده و نقطه اوج گردشگری را مشخص کرده است، بنابراین مسئولیت سنگینی بر دوش خانواده گردشگری قرار گرفته است. پس برای تحقق آن باید فعالان گردشگری، صنوف، مطبوعات و مدیران و صاحبنظران تمام‌قد در این عرصه وارد شوند. امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم جهش بزرگی را در این زمینه رقم بزنیم.

رحمانی موحد اضافه کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای اقامتی حرف اول را می‌زند، منتها قبل از اینکه به هتل و میهمانسرا احتیاج داشته باشیم، به انسان‌های ثابت قدم نیاز داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =