کد خبر : 14511
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
-

رمضانی: با قلعه‌ نویی کار نمی‌کنم

رمضانی: با قلعه‌ نویی کار نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به هیچ عنوان من با امیر قلعه‌نویی کار نمی‌کنم چون در حیطه کاری من نیست.

به گزارش قائم آنلاین،سعید رمضانی در خصوص اینکه محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان اعلام کرده با امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی مذاکراتی را انجام داده و این صحبت‌ها با نظر وی بوده است و همچنین سیاه‌جامگان را خانه او دانسته و بحث اخراج را منتفی دانسته است، اظهار داشت: درست است، سیاه‌جامگان خانه من است چراکه هرچه در توان داشته‌ام برای این تیم گذاشتم.

وی در مورد اینکه عباسی معتقد بوده به خاطر اینکه کادر فنی کم‌تجربه است نیاز به تقویت دارد، تاکید کرد: اگر تجربه به این است که من نتوانستم سکوها را جمع کنم و یا پیش از بازی با مدیرعامل جلسه نگذاشتم و پیشنهاد سایر تیم‌ها را مطرح نکردم یا اینکه نگفتم اسپانسر می‌آورم که همان بهتر تجربه نداشته باشم. اصلا دوست ندارم چنین تجربه‌هایی را کسب کنم.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه عباسی اعلام کرده انتخاب او به عنوان سرمربی احساسی بوده خاطرنشان کرد: من هم تصمیم احساسی گرفتم چراکه اگر قصد داشتم بر طبق منطق و عقل تصمیم بگیرم قطعا یک نفر دیگر را برای حضور روی نیمکت و سرمربیگری تیم معرفی می‌کردم و کار خود را هم ادامه می‌دادم. پستم را داشتم بعد اگر تیم نتیجه نمی‌گرفت تمام کاسه کوزه‌ها را سر سرمربی خراب می‌‌کردم اما دلم برای تیم سوخت فقط به خاطر اینکه حواشی تیم کمتر شود این سمت را پذیرفتم.

رمضانی با اشاره به سه بازی که او به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته یادآور شد: در یک بازی پیروز شدیم و در دو بازی شکست خوردیم که البته در آن دو بازی هم ۷۰ درصد توپ و میدان در اختیار ما بود. یک پنالتی نزدیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. به هر حال دوست ندارم به گذشته بازگردم. من آزادی عمل برای مسئولان باشگاه قائلم و فردا در باشگاه حاضر می‌شوم و صحبت‌هایم را با مدیرعامل باشگاه انجام خواهم داد تا ببینیم این افراد چگونه و از کجا آمده‌ام.

وی افزود: امیدوارم دوستانی که می‌آیند حاشیه درست نکنند. نگویند که ما تیم را نبستیم و خرج‌های گزاف روی دست باشگاه بگذارند. سیاه‌جامگان براساس برنامه‌ای که داشت تیمش کامل است و بازیکنان جوان و خوبی دارد. امیدوارم آقایانی که می‌آیند مسئولان باشگاه را دلزده نکنند زیرا آنها با عشق و علاقه به فوتبال آمده‌اند و پولشان را خرج می‌کنند. امیدوارم آنها دائم مشکل‌تراشی نکنند. امیدوارم با تمام وجودشان بیایند و چشم‌داشت مالی نداشته باشند همانطور که من این گونه بودم و هیچ موقع به خاطر منافع شخصی و بحث مالی کار نکردم.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه با این شرایط بقایش در این تیم بعید به نظر می‌رسد تاکید کرد: یکسری مسائل بحث خانوادگی است که ترجیح می‌دهم با مسئولان در میان بگذارم. اگر گلایه‌ای هم هست باید در خود خانواده حل و فصل شود. نکات لازم را هم فردا در میان می‌گذارم. یکسری افراد نامحرم دور و بر باشگاه هستند که حواشی به وجود می‌آورند. اگر بخواهند این گونه عمل کنند که مربیان بعدی هم پس از دو، سه شکست جا به جا شوند و حواشی و افراد نامحرم دور و بر باشگاه وجود داشته باشند طبیعتا تیم نتیجه نمی‌گیرد و شاید هم خیلی زود از هم پاشیده شود.

وی در مورد اینکه آیا مذاکره با سرمربیان با نظر او بوده گفت: بهتر است در این باره صحبت نکنم. به عباسی اختیار تام دادم و او مالک باشگاه است و هر کاری که دوست داشته باشد می‌تواند انجام دهد. امیدوارم که بهترین تصمیم را بگیرد. شاید کارهایی که من بلد نیستم را افرادی که به تیم خواهند آمد یاد داشته باشند و بتوانند انجام دهند.

رمضانی در مورد اینکه آیا در صورت حضور قلعه‌نویی در کادر فنی خواهد ماند یا خیر؟ گفت: باید صحبت کنیم اما آن چیزی که مشخص است من به هیچ عنوان با امیر قلعه‌نویی کار نمی‌کنم زیرا در حیطه کاری من نیست. اگر اشخاص دیگری به باشگاه بیایند هم صحبت‌های لازم انجام بشود تا تصمیم قاطع بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + دوازده =