کد خبر : 14469
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
-

خودرو کیا GT در راه بازار +عکس

کیا چندی پیش خودرویی را معرفی نمود که در حال حاضر در ردیف خودرو های مفهومی قرار میگیرد. پیش از ماه ژانویه ۲۰۱۴ زمزمه هایی از یک خودرو اسپرت از کیا وجود داشت و در همان زمان هم خودرو مفهومی کیا GT4 پرده برداری شد.

به گزارش قائم آنلاین،کیا چندی پیش خودرویی را معرفی نمود که در حال حاضر در ردیف خودرو های مفهومی قرار میگیرد. پیش از ماه ژانویه ۲۰۱۴ زمزمه هایی از یک خودرو اسپرت از کیا وجود داشت و در همان زمان هم خودرو مفهومی کیا GT4 پرده برداری شد.

اما در حال حاضر ،این شرکت از برنامه های خود برای آینده خبر داده است با توجه به اطلاعاتی که در دسترس میباشد ، این کمپانی قصد دارد کیا GT4 در سال ۲۰۲۰ راه اندازی کند.

651555_180

خوروی اسپرت مفهومی کیا GT4 قرار است در سال ۲۰۲۰ ، یعنی تقریبا ۱۵ سال دیگر راه اندازی شود. این گفته ، نشانه ای از پروژه بلند پروازانه ی کیا راجب خودور های آینده است که اخیرا توسط رئیس این شرکت ، پل فیلپات تایید شده است.

شاید تا کنون تصاویری از کیا GT4 را دیده باشید. همانطور که گفتیم GT4 در حال حاضر در حد کانسپت است .در حالی که کیا گفت در سال ۲۰۲۰ آن را عرضه خواهد کرد ، اما هنوز مشخص نیست که این خودرو چه شکلی خواهد داشت و این امکان وجود دارد که بسیاری از ویژگی های آن در سطح مفهومی باقی بمانند.

651556_494

کیا با جزئیات بیشتری که راجب به این خودرو مشخص کرد مشخص شد که یک ماشین مقرون به صرفه خواهد بود اگر چه هنوز قیمتی گفته نشده و در حال حاضر هیچ کس نمیتواند قیمتی برای آن تعیین کند. این کمپانی قصد دارد تا آن را در سطح جهانی عرضه کند و بازار های مبدا آن ایالات متحده و اروپا خواهند بود.

اگر علاقه زیادی به حوزه خودرو دارید میتونید بخش های اخبار خودرو و قیمت خودرو رو دنبال کنید. حتما نظرتون رو در مورد بخش اخبار خودرو زوم تک بیان کنید منتظر نظرات سازنده شما عزیزان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 15 =