کد خبر : 14585
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
-

انریکه: مصدومیت مسی ناراحتم کرد

انریکه: مصدومیت مسی ناراحتم کرد

سرمربی ۴۵ ساله تیم فوتبال بارسلونا از مصدومیت مهاجم آرژانتینی‌اش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش قائم آنلاین،لوئیس انریکه در پی پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل لاس‌پالماس در هفته ششم لالیگای اسپانیا با اشاره به مصدومیت ستاره آرژانتینی تیمش در این بازی که گفته می‌شود ال‌کلاسیکوی اول را از دست خواهد داد، گفت: برای مسی ناراحتم، ولی تیم کاری را که باید می‌کرد، انجام داد. مصدومیت بازیکنان همیشه ناراحتم می‌کند و این ناراحتی با مصدومیت مسی بیشتر هم می‌شود، بازیکنی که حضورش برای بارسلونا اهمیت بالایی دارد. هر زمانی که بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی جدی می‌شود، به هر حال همچنان تیم در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما یک تیم هستیم و از عهده این شرایط برخواهیم آمد.

وی در ادامه راجع به محرومیت بارسلونا در استفاده از بازیکنان جدید خود تا شروع سال جدید میلادی (۲۰۱۶) اظهار داشت: اینکه از اصطلاح «بقا تا ماه ژانویه» استفاده می‌شود، خوشم نمی‌آید. بحث بقا برای ما مطرح نیست. ما می‌توانیم تمامی بازی‌های خود را تا شروع سال جدید میلادی با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و بعد در ماه ژانویه حتی با وجود اضافه شدن بازیکنان جدیدمان تن به شکست بدهیم. این یک آزمون و البته انگیزه‌ای برای ماست. به هر حال باید این چالش را بپذیریم و عملکردمان را بهبود ببخشیم، چون ظرفیت انجام این کار را داریم.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها با عدم تمایل به بحث در مورد ال‌کلاسیکوی اول فصل که قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) برگزار شود، عنوان کرد: من به تقویم بازی‌ها نگاه نمی‌کنم. من در حال حاضر تنها به بازی سه‌شنبه مقابل بایرلورکوزن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نگاه می‌کنم. این کل چیزی است که نسبت به آن علاقه دارم.

انریکه با اشاره به مصدومیت مسی صحبت‌های خود را این‌گونه دنبال کرد: به هر حال چنین چیزهایی ممکن است، رخ دهد ولی خواهیم دید که بارسلونا از چه چیزی ساخته شده است. قطعاً عیار تیم ما مشخص خواهد شد. اطمینان دارم که تیم واکنش مثبتی به این شرایط نشان خواهد داد. از این پس هم به سبک و سیستم معمول خود بازی خواهیم کرد. با وجود مسی ما در زمین آزادی بیشتری داریم، ولی بدون او تلاش خواهیم کرد تا تیم را به صورت گروهی قدرتمند کنیم.

وی همچنین در خصوص پنالتی که مهاجم برزیلی‌اش در دقیقه ۶۷ بازی به هدر داد، گفت: نیمار در تیم ملی برزیل و بارسلونا پنالتی‌زن تیمش است. به هر حال باید روی پنالتی زدن هم تمرینات بیشتری کنیم تا بهتر از عهده این کار برآئیم.

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با ۱۵ امتیاز پس از ویارئال ۱۶ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + هفت =