کد خبر : 317749
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

ژاوی: ممفیس دپای خودش خواست از بارسا برود

ژاوی: ممفیس دپای خودش خواست از بارسا برود

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل سئوتا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی ساکر، بارسلونا و سئوتا بامداد امروز جمعه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر بارسا به پایان رسید.

در این دیدار رافینیا در دقیقه ۴۱ با ضربه‌ای فنی دروازه سئوتا را باز کرد. با شروع نیمه دوم، گل‌های بعدی بارسلونا از راه رسید. ابتدا لواندوفسکی در دقیقه ۵۰ روی پاس رو به بیرون کسیه دروازه سئوتا را برای بار دوم باز کرد. در ادامه آنسو فاتی با حرکتی زیبا و شوتی دقیق در دقیقه ۷۰، گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند.

دو گل بعدی بارسلونا را هم فرانک کسیه در دقیقه ۷۷ با ضربه سر و در دقیقه ۹۰ هم لواندفسکی گل پنجم و پایانی بارسلونا را به ثمر رساندند.

ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل سئوتا در کوپا دل ری از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و ابتدا درباره جدایی ممفیس دیپای گفت: نمی‌دانم کسی به جای او جذب خواهیم کرد یا نه ولی ما باید حمله را تقویت کنیم. ممفیس به ما گفت که می‌خواهد برود و ما به تصمیم او احترام گذاشتیم.

ممفیس دپای در دوران رونالد کومان بود که از لیون به بارسلونا پیوست. او آمارخوبی در آبی اناری ها داشت اما بعد از آمدن ژاوی تغییرات زیادی در خط حمله بارسلونا به وجود آمد و کمتر فرصت بازی به این بازیکن رسید. گزارش ها حاکی از این است که دپای با کاراسکو معاوضه خواهد شد و این مهاجم بلژیکی هم به زودی پیراهن بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

ژاوی در بخش بعدی صحبت های خود نیز افزود: برابر سئوتا بازی خوب و بابرنامه ای ارائه دادیم و اصلا حریف را دست کم نگرفتیم و برد سزاوارانه ای کسب کردیم. اکنون به دور بعدی رقابت ها فکر خواهیم کرد و تمرکز خودمان را روی بازی بعد خواهیم گذاشت.

رئال سوسیداد، سویا، والنسیا، اتلتیک بیلبائو، اوساسونا، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را کسب کردند.

قرعه کشی دور بعدی روز جمعه ۳۰ دی انجام خواهد شد.

رئال بتیس مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات بود که در ضربات پنالتی مغلوب اوساسونا و حذف شد.

ژاوی: ممفیس دپای خودش خواست از بارسا برود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هفده =