کد خبر : 14193
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
-

مظلومی قهر کرد؟!

مظلومی قهر کرد؟!

سرمربی استقلال با رد شایعه قهر و ناراحتی‌اش از این تیم گفت که اخیرا پولی را که باشگاه برایش در نظر گرفته نپذیرفته تا آن پول به سایر بازیکنان برسد.

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی استقلال با رد شایعه قهر و ناراحتی‌اش از این تیم گفت که اخیرا پولی را که باشگاه برایش در نظر گرفته نپذیرفته تا آن پول به سایر بازیکنان برسد.

پرویز مظلومی درپاسخ به این سوال که ماجرای پخش سکه در اردوی استقلال و شایعه ناراحتی او از این ماجرا چیست، بیان کرد: دوستان محبت کردند و ۱۸ سکه بدست آوردند و خواستند آن را پخش کنند که با توجه به کم بودن آن، من صلاح ندانستم که پخش شود و هیچ نگرانی یا دلخوری هم در این میان مطرح نبود. چرا باید بابت چنین چیزی ناراحت شوم؟

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شایعه قهرش بابت مسائل مالی از استقلال چیست چراکه این شایعه بعد از غیبت او در تمرین ریکاوری بازی استقلال و نفت مطرح شد، گفت: اصلا قهر من صحت ندارد. مگر من برای پول به استقلال آمده‌ام؟ من حتی اخیرا پولی را که باشگاه برایم در نظر گرفته بود، وقتی دیدم که به برخی بازیکنان پولی نرسیده است، خواستم تا به آنها داده شود و خودم پول نگرفتم و آقای نظری جویباری در جریان این مسئله قرار دارد.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا باید ریوالدو را جدا شده قطعی از استقلال دانست، گفت: من این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام و مسئولان درباره او تصمیم گیری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 1 =