کد خبر : 14064
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
-

فولاد خوزستان در مسیر تکرار تاریخ

فولاد خوزستان در مسیر تکرار تاریخ

نتیجه ضعیف فولاد در هفته‌های گذشته از لیگ‌برتر باعث شده که فولادی‌ها بار دیگر در آستانه تکرار تاریخ قرار بگیرند.

به گزارش قائم آنلاین،نتیجه ضعیف فولاد در هفته‌های گذشته از لیگ‌برتر باعث شده که فولادی‌ها بار دیگر در آستانه تکرار تاریخ قرار بگیرند.

لیگ‌برتر فوتبال ایران با انجام هفته هفتم این رقابت‌ها وارد تعطیلی ۲۰ روزه‌ای می‌شود؛ تعطیلی که می‌تواند به نفع تیم‌های ته جدولی برای حل مشکلات‌شان باشد. یک نگاه اجمالی به جدول این مسابقات باعث تعجب اهالی فوتبال خواهد شد. حضور چند تیم تراز اول در انتهای جدول این مسابقات از عجایب لیگ امسال است.

تیم آخر این مسابقات تیمی نیست جز فولاد خوزستان که دو مرتبه قهرمانی لیگ‌های چهارم و سیزدهم را به دست آروده است. فولادی‌ها امسال و بعد از قطعی شدن جدایی چند بازیکن سربازشان با چهره جدیدی در مسابقات حاضر شده‌اند و تا به اینجای فصل نتوانستند انتظار هوادارانشان را برآورده کنند و همین موضوع در بازی‌های اخیر موجب اعتراض هواداران خوزستانی شده و شاید همین موضوع موجب ایجاد استرس در بازیکنان این تیم شده باشد. فولاد بدون کسب حتی یک پیروزی در انتهای جدول مسابقات جای گرفته است.

فولاد علاوه بر بازیکنانش، شاهد حضور مدیریت جدیدی در این باشگاه است؛ مدیریتی که در ابتدای لیگ اردوی آماده‌سازی مناسبی را برای فولاد تدارک دید و تا به اینجای مسابقات لیگ‌برتر هم هیچ‌گاه پشت بازیکنان و مربی تیمش را خالی نکرده و نشان داده است که همچنان امیدوار به کسب نتیجه با دراگان اسکوچیچ است. بر همین اساس هفته گذشته هم بازیکن کامرونیایی را به تیم اضافه کرد که هنوز نتوانسته برای فولاد بازی کند. فولادی‌ها امیدوارند با اضافه شدن این بازیکن جای خالی آلویس نانگ، بهترین مهاجم تیم‌شان در فصل گذشته را پر کنند.

فولاد تنها تیمی است که بعد از قهرمانی در لیگ‌برتر به لیگ‌دسته یک سقوط کرده است. فولادی‌ها بعد از قهرمانی با تیم جوان و خوبشان در سال ۸۳-۸۴ در عین ناباوری و پس از گذشت ‌دوسال از اولین قهرمانی‌شان به لیگ دسته یک سقوط کردند. آن‌ها بعد از دو سال و با خرید امتیاز سپاهان نوین تازه‌ لیگ‌برتری شده، بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال ایران حاضر شدند.

روند نتیجه‌گیری فولاد در فصل جاری بی شباهت به سال ۸۵-۸۶ نیست و اکثر هوداران این تیم را به یاد آن سال می‌اندازد. در سال ۸۵-۸۶ هم کمتر کسی فکر می‌کرد که فولاد به لیگ یک سقوط کند اما این اتفاق افتاد و فولاد با آن همه بازیکن جوان و ملی‌پوش به به لیگ سقوط کرد. شاید در فصل جاری هم کسی فولاد را جزو تیم‌های نامزد سقوط به لیگ یک تصور نکند اما اگر مربیان، بازیکنان و مدیران فولاد دست نجنبانند فولاد بار دیگر و پس از دو سال از آخرین قهرمانی‌اش راه سقوط را در پیش خواهد گرفت.

در حال حاضر فولاد با تعطیلی اجباری از سوی سازمان لیگ مواجه شده است و بهترین زمان است که فولادی‌ها اعتماد به نفس سابق را به تیمشان بازگردانند و مجددا به مسیر پیروزی بازگردند تا هوادارانشان شاهد تاریخ‌سازی مجددا فولاد در سقوط به لیگ‌برتر نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهار =