کد خبر : 316457
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
-

نکونام: بازی درگیرانه‌ای با هوادار داشتیم

نکونام: بازی درگیرانه‌ای با هوادار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سختی با هوادار داریم.

به گزارش عصرقائم، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با هوادار که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: شکل و مدل بازی دو تیم فیزیکی و توأم با درگیری و تنش بود. می‌دانستیم هوادار به صورت پرس و بدون ریسک در عقب زمین بازی می‌کند.

وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنانم گفته بودم باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید تا به گل برسیم، وگرنه هر چه بازی جلوتر برود، سخت‌تر می‌شود زیرا هوادار یک تیم فیزیکی است. به همین دلیل نیز بازی برای ما سخت پیش رفت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با این حال دو موقعیت فوق‌العاده داشتیم ولی تیم هوادار تیم سخت و خوبی است و تمام تلاشمان را کردیم.

نکونام گفت: می‌دانیم یک سری کمبودها داریم و باید در نیم‌فصل یارگیری کنیم. همچنین برای امین حزباوی خوشحالم و باویه و غبیشاوی هم بازیکنانی هستند که فرصت بازی پیدا کرده اند و باید بهترین عملکرد را داشته باشند تا بتوانیم در آینده بیشتر از آن ها استفاده کنیم.

وی درباره علت مصدومیت بازیکنانش عنوان کرد: یک سری مصدومیت‌ها به خاطر کارهای بدنی است اما بیشتر مصدومیت‌های سنگین به خطر شانس است. در دنیا بهترین بدنسازها را تیم‌های خوب دنیا دارند اما مصدومیت یک لحظه و طبیعت فوتبال است و در همه تیم‌های دنیا رخ می‌دهد. تیم ما از نظر کار بدنی خوب است و هر چهار، پنج روز یکبار بازی می‌کنیم و هیچ بازیکنی برای تعویض نداریم و دوازده، سیزده بازیکنی که داریم، بهترین عملکرد و شرایط را دارند.

نکونام: بازی درگیرانه‌ای با هوادار داشتیم/ کمبود بازیکن داریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =