کد خبر : 13904
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
-

۴۸۷ اسپک، ۱۰۰سرویس و ۵۱دفاع موفق از والیبال

۴۸۷ اسپک، ۱۰۰سرویس و ۵۱دفاع موفق از والیبال

به گزارش قائم آنلاین،تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز، جمعه به تهران بازگشت و پس از انجام ۱۱ بازی در جام جهانی ژاپن عنوان هشتمی رقابت ها را کسب کرد. این که نتایج خوب بود یا بد، دلایل افت انگیزشی بازیکنان، برآورده نکردن انتظارات مردم و سایر مسائل را قرار است فدراسیون والیبال با انجام

به گزارش قائم آنلاین،تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز، جمعه به تهران بازگشت و پس از انجام ۱۱ بازی در جام جهانی ژاپن عنوان هشتمی رقابت ها را کسب کرد.

این که نتایج خوب بود یا بد، دلایل افت انگیزشی بازیکنان، برآورده نکردن انتظارات مردم و سایر مسائل را قرار است فدراسیون والیبال با انجام جلساتی مورد بررسی قرار دهد اما علیرضا طلوع کیان، کارشناس آنالیز تمام اتفاقات فنی رخ داده در جام جهانی را به طور زیر جمع بندی کرده است:

تیم ملی ایران با ۴ پیروزی و ۷ شکست در این مسابقات مقام هشتم را کسب کرد که به وضعیت فنی این تیم چنین بوده است:

حمله:

در ۶ مسابقه حمله تیم ایران از حریف بهتر بود . میانگین حمله تیم ایران ۵۳ درصد میباشد. بهترین روز حمله تیم ایران بازی با ونزوئلا با موفقیت ۶۵ درصدی بوده است. ضعیف ترین روز حمله تیم ایران بازی با ایتالیا با موفقیت ۴۳درصد بوده است.

در تیم ایران در فاکتور حمله در هر پست، موسوی با ۶۹ درصد قائمی با ۵۶ درصد و در پست قطر پاسور محمودی و غفور با ۵۵ درصد بهترین بازیکنان تیم بوده اند.

دفاع:

در ۵ مسابقه دفاع روی تور ایران بهتر از حریف بوده است. میانگین موفقیت دفاع تیم ایران ۳۳ درصد میباشد. بهترین روز دفاعی ایران در بازی مقابل مصر با ۴۴ درصد موفقیت بوده است. ضعیف ترین روز دفاع تیم ایران در بازی با استرالیا با موفقیت ۲۰ درصد اتفاق افتاده است.

بهترین بازیکن دفاعی تیم ایران محمد موسوی با موفقیت ۳۵ درصد و معدل ۰٫۸ در هرست می باشد.

دریافت:

در ۸ مسابقه دریافت تیم ایران از حریف بهتر بوده است. بهترین عملکرد تیم در بازی مقابل تونس با دریافت ۷۲ درصد بوده است. ضعیف ترین روز دریافت ایران بازی با آمریکا بوده است.

میانگین موفقیت تیم در دریافت ۶۱ درصد میباشد.در دریافت میلاد عبادی پور با ۶۷ درصد موفقیت بهترین بازیکن ایران بوده است.

سرویس:

تیم ایران در ۸ مسابقه از نظر سرویس بهتر از حریف خود بوده است. بهترین سرویس زن ایران سعید معروف با موفقیت ۴۷ درصدی بوده است.بهترین سرویس تیمی در مقابل ونزوئلا و ضعیف ترین سرویس را در مقابل استارلیا به ترتیب با ۴۶ و ۳۵ درصد میباشد.

جمع بندی:

در مجموع تیم ایران ۴۸۷ پوئن از حمله، ۱۰۰ پوئن از سرویس و ۵۱ پوئن از دفاع روی تور بدست آورده است.

از نظر تعداد پوئن با توجه به جدول زیر بیشترین امتیازات را محمد موسوی با ۱۲۶ امتیاز برای ایران کسب نموده است.

(کلیه آمار و ارقام توسط آنالیزور تیم ملی ارسال شده است.)

مقایسه تیمهای ملی در مسابقات جهانی

با توجه به آمارو ارقام بر روی سایت فدراسیون جهانی که برای عموم قابل مشاهده است نکات زیر را می توان مورد بررسی قرار داد، در جداول زیر تیم های ملی ایران در رده های مختلف در بازی های جهانی مورد مقایسه قرار داده شده اند:

نکته: تیم ملی جوانان ایران با توجه به عدم حضور در جمع ۸ تیم برتر هیچ گونه آمارو ارقامی بر روی سایت فدراسیون جهانی ندارد لذا در این جداول اثری از تیم جوانان وجود نخواهد داشت

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =