کد خبر : 13879
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
-

شکست تراکتورسازی برابر پرسپولیس مقابل دیدگان هواداران

شکست تراکتورسازی برابر پرسپولیس مقابل دیدگان هواداران

تیم تراکتورسازی در مقابل دیدگان هوادارانش مقابل پرسپولیس شکست خورد.

به گزارش قائم آنلاین،هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز و با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی در خانه به مصاف تیم پرسپولیس رفته و در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶:۲۰ در استادیوم یادگار امام تبریز آغاز شد هر ۲ تیم نیز بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشته و در یک بازی نه چندان خوب نتوانستند موقعیت های گلزنی چندانی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

فرصت های نصفه و نیمه ای که ۲ تیم بر روی دروازه همدیگر ایجاد کردند راهی به دروازه ها نیافت تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم اما تونی اولیویرا اندکی تیم خود را هجومی تر بازی داد تا بتواند دروازه پرسپولیس را باز کند اما اغلب موقعیت های ایجاد شده با اشتباه مهاجمان تراکتورسازی راهی به درون دروازه سوشا مکانی نداشت.

در دقیقه ۷۰ داور روی بازیکن پرسپولیس اعلام پنالتی کرد و جری ریکاردو موفق شد بدین ترتیب تک گل بازی را به ثمر برساند. پس از این گل اولیویرا با فرستادن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان آخرین شانس خود برای جبران نتیجه را آزمود اما با عملکرد ضعیف مهاجمان سرخ پوشان، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =