کد خبر : 13439
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
-

مظلومی:صدرنشینی الان ما اهمیتی ندارد

مظلومی:صدرنشینی الان ما اهمیتی ندارد

سرمربی استقلالی ها می گوید باید صدرنشینی شان در جدول رده بندی را حفظ کنند.

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با راه آهن درباره این مسابقه گفت:«قطعا بازی سختی با راه آهن خواهیم داشت.ما باید سه امتیاز را از این مسابقه بگیریم اما بازی ساده ای نخواهیم داشت.امیدوارم طوری بازی کنیم که مردم لذت ببرند.»

خبرنگاری به او گفت که استقلال با وجود داشتن خط حمله خوب در خط دفاعی آمار خوبی نداشته است، که او این واکنش را نشان داد:«این تیم در یک پستی قوی است و در یک جاهایی مشکلاتی دارد و این وظیفه ما است که نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما با تیم‌هایی چون گسترش فولاد و نفت تهران بازی داشتیم که خوب بودند.»

خبرنگار دیگری پرسید که چه کاری برای مغرور نشدن بازیکنان استقلال انجام دادید که او گفت:«دو روز پیش جلسه‌ای ۴۵ دقیقه‌ای با بازیکنان داشتیم که در این جلسه با بازیکنان صحبت کرده و بازی با نفت را برای آنها آنالیز کردیم. تنها شش هفته از لیگ گذشته و این‌طور نیست که همه چیز برای ما تمام شده باشد. بچه‌ها آگاه هستند و می‌دانند که نباید به صدرنشینی خوش‌بین باشند. صدرنشینی در روز آخر مسابقات مهم است نه الان. خودم هم زیاد دوست ندارم صدرنشین باشیم و همیشه دوست دارم از پایین به بالا برویم، اما اکنون که صدرنشین جدول هستیم باید آن را حفظ کنیم.»

مظلومی در خصوص اینکه تغییر مدیرعاملی افشارزاده به سرپرستی در شرایطی که استقلال در صدر جدول است، چه معنایی می‌تواند داشته باشد، عنوان کرد:« وظیفه من نیست که در این زمینه پاسخگو باشم، اما می‌دانم که افشارزاده زحمت زیادی کشیده است. فکر نمی‌کنم تغییر پست مشکلی ایجاد کند و احتمالاً قانون باعث شده که این‌طور تصمیم بگیرند. تمام مجموعه استقلال افشارزاده را دوست دارند و می‌خواهند او بماند. همان‌طور که شهاب جهانیان اعلام کرده است در وظایف افشارزاده تغییراتی ایجاد نمی‌شود.»

وی در واکنش به این مسئله که فردا صدمین حضورش روی نیمکت استقلال خواهد بود، گفت:« دوست دارم حضورم بیشتر از این باشد و وظیفه‌ام را انجام دهم. امیدوارم که هواداران نیز از من راضی باشند.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =