کد خبر : 12977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
-

فروش شش میلیاردی محمد رسول‌الله(ص)

فروش شش میلیاردی محمد رسول‌الله(ص)

فیلم محمد(ص) آخرین ساخته مجید مجیدی که از پنجم شهریور ماه روی پرده سینماهای کشور رفته است توانست ظرف ۲۵ روز به فروش ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان برسد

به گزارش عصرساری،فیلم محمد (ص) آخرین ساخته مجید مجیدی که ۵ شهریور ماه روی پرده سینماهای کشور رفت توانست ظرف ۲۵ روز به فروش ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان برسد؛ فروشی که قطعا باعث رکوردار شدن این فیلم در تاریخ سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی خواهد شد.

داستان فیلم محمد (ص) از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. مخاطب در این اثر سینمایی شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد.

علیرضا شجاع‌نوری در نقش «عبدالمطلب» پدر‌بزرگ پیامبر (ص)، مهدی پاکدل در نقش«ابوطالب» عموی پیامبر (ص)، محسن تنابنده نقش «ساموئل» تاجر یهودی، مینا ساداتی در نقش مادر پیامبر (ص) و … به ایفای نقش پرداخته اند.

نکته جالب بزرگ ترین پروژه سینمای دینی کشور حضور عوامل خارجی در آن است به گونه ای است که عوامل ایتالیایی در بخش‌های مختلف از جمله گریم، صدابرداری و ویتوریو استورارو به عنوان فیلمبردار ایتالیایی از جمله آنها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =