کد خبر : 12863
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۷
-

افشارزاده:چرا همه می پرسند چه حسی از صدرنشینی داری؟

افشارزاده:چرا همه می پرسند چه حسی از صدرنشینی داری؟

مدیرعامل استقلال می گوید سرنوشت این تیم مثل فصل قبل نمی شود.

به گزارش عصرساری،بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال معتقد است سرنوشت این تیم با فصل قبل فرق می کند و این استقلال مثل استقلال قلعه نویی نمی شود.او این حرف را در گفت و گو با روزنامه نود زده است.فصل گذشته استقلال با امیر قلعه نویی نتوانست نتایج خوبی بگیرد و در پایان فصل رتبه ای بهتر از ششمی به دست نیاورد.حال در فصل ۹۴-۹۵ استقلال با مربی گری پرویز مظلومی در پایان هفته ششم توانسته به صدر جدول برسد.استقلال مظلومی نسبت به استقلال قلعه نویی جوان تر شده است و مظلومی می خواهد کار ناتمام خود در استقلال را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان برساند. افشارزاده درباره صدرنشینی تیمش و واکنش ها به این اتفاق هم می گوید:«من قبل از هر چیز باید از کادرفنی و بچه های تیمم تشکر کنم . فصل دشواری را با بی پولی آغاز کردیم اما آنها با تمام وجودشان تلاش می کنند. در بازی با نفت هم برابر تیم خوب علیرضا منصوریان بچه ها خیلی خوب عمل کردند که جای تشکر دارد. همین که تیم توانسته باعث رضایت هواداران باشد و تا مقداری از دلخوری های فصل قبل هواداران کم کرده است ، رخدادی بزرگ است و امیدوارم این مسیر را بتوانیم در ادامه فصل هم داشته باشیم و باعث خوشنودی مردم بشویم. »

او درباره واکنشش به رسیدن استقلال به صدر حدول گفت:«من چه واکنشی داشتم؟ هیچی! راستش نمی دانم چرا این دو روزه ، همه این سئوال را از من می پرسند. یعنی الان که آمدیم به صدر جذول باید چه کار کنم؟ از شادی که نمی توانم پشتک بزنم. من یک عمر در ورزش بودم و از این بالا و پایین ها زیاد دیدم.»

افشارزاده درباره گلایه های بازیکنان از بی پولی هم گفت:«مشکلات هست اما داریم تلاش می کنیم هر طور شده ، گوشه ای از دغدغه های مالی تیم را رفع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + پنج =