کد خبر : 12515
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
-

کواچ: ایران می‌تواند بهتر از این باشد

کواچ: ایران می‌تواند بهتر از این باشد

ما در راند آخر هستیم و انتظار بازی‌های سختی را داریم.

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری مرحله پایانی رقابتهای جام جهانی گفت: ما در راند آخر هستیم و انتظار بازی‌های سختی را داریم.

نشست خبری سرمربیان ۱۲ تیم حاضر در جام جهانی والیبال امروز یکشنبه در توکیو برگزار شد و مربیان نقطه نظرات خود را درباره بازی‌های پیش رو در مرحله سوم این تورنمنت ابراز داشتند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران درباره دیدار روز دوشنبه با استرالیا گفت: من می‌دانم تیم ایران می‌تواند بهتر از این بازی کند. ما انتظار بازی‌های سختی را داریم چرا که با تیم‌های خوبی مواجه هستیم.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما در بخش انتهایی مسابقات قرار داریم و همه خسته هستند. ما در بازی‌ها تا به امروز نوسان داشتیم و جایگاه‌مان بیانگر ظرفیت تیم ما نیست.

روبرتو سانتیلی سرمربی تیم ملی استرالیا در این نشست بیان کرد: در حال حاضر نه بخاطر نتایج که برای عملکردی که برابر بهترین تیم های جهان داشتیم کمی نا امید هستیم اما امیدوارم در دور نهایی نتایج بهتری را کسب کنیم.

استفان آنتیگا سرمربی تیم ملی لهستان پیش از بازی حساس برابر آمریکا گفت: ما خوب بازی می‌کنیم و از بابت اینکه در توکیو هستیم خوشحالیم. ما آماده‌ایم.

جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا که تیمش باید فردا حساس ترین دیدار جام جهانی را برابر لهستان برگزار کند، خاطرنشان کرد: این یک پایان هیجان انگیز برای جام جهانی است. من فکر می‌کنم که ما باید بهتر از این بازی کنیم.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی آرژانتین بازی با آرژانتین را دشوار خواند و یادآور شد: بعنوان نخستین بازی مرحله نهایی رویارویی با ژاپن سخت است. آنها در خانه بازی می‌کنند و حریفان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سرمربی تیم ژاپن هم در واکنش به اظهارات ولاسکو بیان کرد: این یک تجربه خوب برای ما است تا مقابل تیم‌های سطح بالا بازی کنیم.

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی روسیه در این نشست گفت: به نظر من مقابل تیم‌های خیلی قوی بازی می‌کنیم و باید مراقب باشیم تا در نتیجه گیری خوب عمل کنیم.

جیانلورنزو بلنجینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اینگونه به اظهار نظر پرداخت: بالاخره مرحله پایانی مسابقات شروع می‌شود که ما را وادار به بازی برابر سه تیم جدید می‌کند. من برای شروع این مرحله هیجان زده هستم و مطمئنم به خوبی آماده این مرحله هستیم.

گلن هواگ سرمربی تیم ملی کانادا هم بیان کرد: ما نکات خوبی را در بازی با آرژانتین و لهستان یاد گرفته بودیم. تیم ما باید در مسابقات آمریکای شمالی شرکت کند و باید از این فرصت برای حفظ آمادگی خود استفاده کنیم.

وینچنزو ناچی سرمربی ونزوئلا هم تصریح کرد: ما تنها یک برد برابر تونس کسب کردیم اما هدف‌مان این بود که ریتم خوبی را در این مسابقات داشته باشیم. ما امیدواریم که در مرحله سوم بهتر شویم و از توپ‌های برگشتی و ضد حملات بخوبی بهره بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + بیست =