کد خبر : 12584
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
-

چاق و لاغر مانع رفتن شیخ زاده به مدرسه شد

چاق و لاغر مانع رفتن شیخ زاده به مدرسه شد

سعید شیخ‌زاده از خاطرات خود در مجموعه «چاق و لاغر» گفت.

به گزارش قائم آنلاین،سعید شیخ‌زاده بازیگر، گوینده و مجری در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه بازیگری خود در مجموعه «چاق و لاغر» اظهار داشت: «چاق و لاغر» تجربه سیر خوبی برای من بود و از این مجموعه خاطرات بسیاری دارم زمانی که «چاق و لاغر» از تلویزیون پخش شد من به مدرسه می‌رفتم و چون حضور من در مدرسه برای دیگر دانش آموزان جذابیت داشت همیشه کنار من بودند و شلوغ می‌کردند به همین دلیل مدیر مدرسه به من مرخصی داد تا به خانه بروم و بعد از اتمام پخش این مجموعه دوباره به مدرسه برگردم.

وی در مورد فعالیت خود در بازیگری، دوبله و اجرا بیان کرد: من فعالیت در این حیطه را دوست دارم و همه‌ این هنرها برایم جذابیت دارد اما در سال‌های اخیر بسیار مشغول به فعالیت در عرصه دوبله هستم. اجرا، دوبله و بازیگری را با جدیت انجام می‌دهم و دوست دارم مردم مرا با فعالیت در هر سه حیطه بشناسید، نه فقط به عنوان کسی که بازیگری یا دوبله می‌کند و یا این که مجری است.
شیخ زاده در خصوص ورود کودکان به عرصه‌ی هنر عنوان کرد: من از کودکی وارد این عرصه شدم، اما خودم پیگیری کردم و این مسیر را ادامه دادم چون دوست داشتم در این حیطه بمانم و فعالیت کنم، اما متاسفانه برخی از هنرمندان کودکی که در هنر فعالیت داشتند، امروز حضور ندارند و این اتفاق جالبی نیست. مسئولین باید قدر این بچه‌ها را بدانند و آنها را سامان‌دهی کنند چون این کودکان سرمایه‌های آینده‌ی هنری هستند. شاهد احمدلو و سام قریبیان از کودکی در این حیطه فعالیت کردند و امروز هم به عنوان بازیگران و کارگردان‌های موفقی در این عرصه حضور دارند.
وی با  اشاره به این که جوانان موفقی در حال حاضر در عرصه دوبله فعالیت می‌کنند، گفت: کسی که در دوبله فعالیت می‌کند باید صدای مناسبی داشته باشد و بتواند حس بازیگری را منتقل کند. در این حیطه باید صدای تمیزی داشت، چون تنها با صدا می‌توان خود را در دوبله ثابت کرد. در حال حاضر جوانان موفق بسیاری در دوبله فعالیت می‌کنند و با جدیت این مسیر را ادامه می‌دهند که می‌توانند در آینده جایگزین خوبی برای ما قدیمی‌ترها باشند.
بازیگر مجموعه «چاق و لاغر» در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان عرصه هنر مطرح کرد: همین که هدف خود را مشخص کردند و قصد دارند وارد عرصه هنر شوند خیلی خوب است، چون مشخص کردن هدف در زندگی بسیار مهم است اما بدانند ورود و حضور در هنر به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد و یک روز نمی‌توانند به یک هنرمند واقعی تبدیل شوند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 20 =