کد خبر : 12521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
-

واکنش منصوریان به شایعه ممنوع‌التصویری‌اش؛هرچه می‌خواستم را از طریق مردم و خبرنگاران گرفته‌ام

واکنش منصوریان به شایعه ممنوع‌التصویری‌اش؛هرچه می‌خواستم را از طریق مردم و خبرنگاران گرفته‌ام

وجدانا به فوتبال و نفت تهران توهین شد

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تیم نفت تهران در واکنش به شایعه ممنوع‌التصویری‌اش به خاطر انتقادها علیه صداوسیما گفت: من خواهش می‌کنم مرا نشان ندهند. من هرچه می‌خواستم را از طریق مردم و شما خبرنگاران گرفته‌ام.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: ما دوباره به یک بازی سخت در لیگ رسیدیم. به لحاظ روحی بازی سختی داریم چرا که اکثر کادر فنی ما در این تیم بازی کرده‌اند. از سویی دیگر استقلال در جدول شرایط خوبی دارد و به لحاظ روحی روانی برای ما که روی نیمکت می‌خواهیم بنشینیم کار سختی داریم. نفت در رشد من تاثیر داشته است و من همیشه گفته‌ام که فندانسیون مربیگری من در نفت شکل گرفته است. در سوی دیگر میدان هم تیمی است که با آن به فوتبال معرفی شدم. عاشق استقلال هوادارانش هستم و همه می دانند که تعصب من به این تیم چگونه است.

وی افزود: من عاشق استقلالم ولی جلوی این تیم محکم بازی می‌کنم چون باید به سلامت فوتبال احترام گذاشت. شاید یک روزی یک فوتبال برگزار شد و مجبور شوید که برابر خانواده با لباس دیگری به میدان بروید و این طبیعت فوتبال است.

منصوریان درباره شروع ضعیف نفت در لیگ برتر گفت: نمی شود گفت که لیگ برتر بازی‌هایش سنگین است یا سبک. ما هم لیگ را دیر شروع کردیم و هم اینکه تعداد بازی‌های بیشتری نسبت به سایرین پشت سرگذاشته‌ایم. ما هشت الی ۱۱ بازیکن داریم که به تیم ملی امید و بزرگسالان دعوت می‌شوند. چند خرید هم داشتیم و تا آمدیم از فشار خارج شویم، باعث شد تا شروع خوبی در لیگ نداشته باشیم. وقتی برابر الاهلی قرار گرفتیم فشار سنگینی به تیم وارد شد که این خوب بود. امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم. در مجموع هر نتیجه ای فردا حاصل شود منِ منصوریان شکست نخورده‌ام.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس اگر بالا باشند، فوتبال ما بالا خواهد بود و این کاری است که کی‌روش درحال حاضر به خوبی انجام می دهد و نفرات زیادی را از استقلال و پرسپولیس دعوت می کند. در گذشته می‌دیدیم که بازیکنان زیادی از این دو تیم دعوت نمی شد و استقلال و پرسپولیس‌ستیزی وجود داشت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید دست نفت برای تیمهای دیگر رو شده است، گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد ما را به نقد بکشید. ما سه، چهار تاکتیک داریم که آنها را انجام می‌دهیم. امیدوارم که نفت را به فرم ایده آل برسانیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا نفت حریف تیم‌های بزرگ نیست، گفت: سال گذشته در تبریز گردن‌مان را بریدند و همه از تبریز عذرخواهی کردند ولی کسی نگفت که شاید ما می‌بردیم، اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد. در ضمن ما فصل گذشته تیم‌های بزرگی را بردیم. از سویی دیگر فراموش نکنیم که ما، سایپا و راه آهن طرفداری نداریم. ما باید از اتفاق فصل گذشته دفاع کنیم و تلاش می کنیم.

منصوریان درباره اینکه بازیکنان نفت به خاطر باخت برابر الاهلی کم انگیزه شده‌اند، گفت: هر بازیکنی دو بار مقابل استقلال و پرسپولیس می‌تواند خودش را نشان دهد و این مسئله به بازیکنان قدرت می‌دهد تا انگیزه خود را جمع کنند.

وی درباره مصدومیت مبعلی هم گفت: من از مصدومیت مبعلی یک درس بزرگ گرفتم. من صادقیان و رضاوند را برای این جذب کردم که احتمال مصدومیت مبعلی را نمی‌دادم. با مصدومیت مبعلی ریتم ما به هم خورد. به همه چیز فکر می‌کردم جز مصدومیت مبعلی. ما باید از الان به بازیکنانمان حکم لیدری بدهیم. به نظرم رضاوند و صادقیان و بوعذار می‌توانند این کار را انجام دهند. مبعلی می‌توانست خیلی به ما در مقابل الاهلی کمک کند و وقتی تیم گرم می‌کرد دیدم که چقدر اماراتی‌ها از او می‌ترسند.

وی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شایعه شده که صدا و سیما نمی خواهد فردا او را در مقابل استقلال به تصویر بکشد و نظر او در این باره چیست، بیان کرد: من خواهش می کنم مرا نشان ندهند. من هرچه می‌خواستم را از طریق مردم و شما خبرنگاران گرفته‌ام. وقتی از تیم ملی به هزار و یک دلیل مافیایی کنار ماندم و بعدا به موفقیت رسیدم به این نتیجه رسیدم که وقتی بالایی بخواهد کاری کند، هیچکس نمی‌تواند کار بکند. از سویی دیگر، اگر مرا نشانم ندهند هم چهره من خیلی معلوم است.

منصوریان وقتی نشست خبری را ترک می گرد گفت: وجدانا به فوتبال و نفت تهران توهین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =