کد خبر : 12509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
-

قول وزارت رفاه و سازمان مدیریت برای وصول مطالبات پرسنل بیمارستان‌ها

قول وزارت رفاه و سازمان مدیریت برای وصول مطالبات پرسنل بیمارستان‌ها

وزیر بهداشت اعلام کرد: معوقات پزشکان و پرسنل بیمارستان مطالبات را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش قائم آنلاین،وزیر بهداشت در حاشیه آیین اختتامیه دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در خصوص پرداخت مطالبات پزشکان گفت: وزیر رفاه و سازمان مدیریت قول داده اند که تا پایان شهریور مطالبات پرسنل بیمارستان ها از بیمه ها را پرداخت کنند.

دکتر حسن هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: اگر بیمه ها به موقع به تعهدات خود عمل کنند ما فوری به پزشکان و پرسنل بیمارستان مطالبات معوق را پرداخت خواهیم کرد. وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان مدیریت قول دادند که تا پایان شهریور مطالبات را پرداخت کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این وعده عملی شود و افزود: اگر این وعده تحقق یابد، مسائلی را که بیمارستان‌ها و همکاران را دچار مشکل وگلایه ‌مند کرده است را حل می‌کنیم. این در حالی است که این تاخیر کل طرح تحول سلامت را تحت تاثیر قرار داده است.

بنابرگزارش گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، هاشمی گفت: آقای رئیس جمهور هم تاکید داشتند که هر چه سریع تر پرداخت معوقات انجام شود. ادامه خدمات رسانی به مردم به وصول مطالبات از بیمه ها وابسته است و بیش از این هم مورد انتظار نیست که طبق قانون ۶۰ درصد مطالبات ظرف دو هفته و مابقی ظرف ۳ ماه پرداخت شود.

وی افزود: وجه نقدی را که پیش تر مردم به بیمارستان ها پرداخت می‌کردند، به پول نسیه تبدیل شده است که اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات مالی بسیاری را برای بیمارستان ها ایجاد خواهد کرد. من مطمئنم که بیمه ها به وعده ای که داده اند عمل خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + ده =